Тя извади късмет. Не ме питайте откъде.
Нека щастието бъде по-благосклонно към мен от миналия път, когато само ми изпрати птица да ме нацвъка...
Китайската "година на дракона", на румънски вероятно ще се преведе като "годината на Дракула".
Мисля си, че думата "щастие" е най-разпространената чуждица в българския език, обозначаващо нещо несъществуващо в държавата.
Поетичен девиз: Дойдох, прописах, пропищяха!
Хората, които не знаят какво искат, ходят по врачки, за да разберат откъде и от кого биха могли да го вземат...
Последното, което помнел рибарят без пръсти на дясната ръка, е, че най-после успял да улови златната... пираня.
Убеден съм, че страдащият от раздвоение на личността употребява местоимението „АЗ” в множествено число...
Има хора, които никога не са "в час". Не им пиша отсъствие, защото и без това ги няма никакви...
Грипна ваканция: учениците са болни... на тема компютърни игри!
Фирмите, които ни събират такси за изразходваната енергия, ЕНЕРГИЙНИ вампири ли са?
Впечатлих се особено много от новата простотия на Европейския съюз. Досега сме яли яйца само от депресирани и унижавани кокошки!
От днес нататък, щели сме да ядем яйца само от щастливи. Спускат ни нови директиви от Брюксел как да направим излизането на яйцето изпод кокошката далеч по-хуманно и изпълнено с радостни за нея емоции! Следвайки новите брюкселски наредби, появата на яйцето на бял свят, ще бъде един цивилизован и щастлив акт - както за птицата, така и за цялото прогресивно Човечество, сравним само с еуфорията от кацането на американците на Луната!
Ако позволиш на крушата, която никога не е падала по-далече от дървото, да се превърне в кокосов орех, първото, което ще стори, е да падне от върха на палмата върху главата на някой разсеян шебек.
Не се сърди на прасетата, че не пеят като славеи...
Някои хора притежават изключително (пъ)ДАР слово!
Когато нещата са "на кантар", бъди сигурен, че ще те "праснат" в грамажа!
Не ми остава нищо друго, освен другото да го оставя на вас!
Хапка по хапка - пир става! (осъвременена депутатска поговорка)
Интересно ми е как хора, които не носят шапка, винаги успяват да се напият до козирката?
Поддържането на зъл дух в здраво тяло, се оказва една скъп струваща инфекция...
Твърде много хора спадат към лесно запалимите материали.
Кога някоя фармацевтична фирма ще пусне на пазара капки срещу ДЕБЕЛООЧИЕ?
Лошото е, че оня, който няма какво да прави, обича да го прави по цял ден!
Дори сред морето от илюзии, е страшно, когато се отдалечиш от брега...
Умишлена (не)правописна грешка: Няма български политик, който да не излезе Кух от водата...
След АСТА, SOPA и ПОТОПА, време е да дойде попа...
Милосърдие по български: дадоха на осъдения глухоням право на последна дума и му завързаха ръцете зад гърба...
Хората съвсем изпростяха. Започнаха да вярват на политиците!
Новите български кинохитове:
„Усещане за Цена”
„Невидима заплаТа”
„Под ПрОкЛЯтие”
„Последният ергенски заВой”
„БраК пред портата”
Новият сайт на българския Парламент: www.Разум.НЕt
В Деня на бащата той погледна сина си и установи: съседът му има празник!
Единствено канибалът може да ти посочи поне една разумна причина да обича хората...
На разклона за светлото бъдеще някой умишлено промени посоката на българската табела...
Не мога да Ви изпея песен, нито да Ви разкажа приказка. Ако изблея, ще кажете, че съм изкукуригал и съм се уморил да лая по неправдите в държавата. Затова ще Ви кажа Истината: България е потъващ кораб, който - слава Богу! - е заседнал в плитчина...
Кирето, 10.02.2012, Бургас
© Кирил Ганчев Todos los derechos reservados