30 ago 2022, 10:39

Разноцветия 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
255 3 7
2 мин за четене

България си остава селска държава сред модерния свят. Изостанали сме. Още спим с жени…

Впрочем, като погледна жените там… Разбирам обратните…

хххх

Пешо се върна в семейството си от интернета…

хххх

Благодарение на интернета израсна цяло поколение, не получавало шамар заради думите си…

хххх

Байдън подписал закон за намаляване на инфлацията в САЩ.

Сега тя ще избяга, изплашена от могъщия президент и всевластния Конгрес…

Пък да се сети да подпише закон за отменяне на климатичните промени… Или за излизане на природния газ само в САЩ… Или задължение всеки да е вечно щастлив…

хххх

Случайно попаднах на фантастика от 1991 година. Абсолютно непознат ми автор – Норман Спинрад.

Сюжетът. САЩ се мъчат да смажат Европа. Пътем завладяват южноамерикански държави и градят космическа крепост за ядрена война в околоземна орбита.

Старият американски президент е вбесен, че СССР /неразпаднал се/ е приет в ЕС. В Киев е извършен преврат, националистическата власт започва война срещу Москва…

Накрая – хепиенд. Престарелият президент умира, властта в Киев е сменена, Европа и САЩ заживяват в разбирателство…

Нищо особено като литература и фантастика, но такива предсказания…

хххх

Повече от половин век след гръмкото обявяване на полети до Луната, американците пак изстрелват ракета.

Без хора – с манекени, върху които да изследват въздействието на радиационните пояси на Ван Алън.

Които пояси са вече три, твърдят учените.

Но – изобщо, ама изобщо не са въздействали върху предишните космонавти.

Обяснимо – в студиото радиация няма…

И опит няма – няма оцелели ракети от него време, няма документи, няма аудио и видеозаписи, няма лунни камъни, а които показват, стоят зад витрината и не се дават на разни безотговорни хора като геолозии други учени…

Е, ще има полет…

Без Стенли Кубрик, но ги има Лукас, Спилбърг, млади режисьори…

Опит има – та видяхме динозаври, извънземни, разни чужди агресивни форми на живот, аватари, бременният Шварценегер на Марс и така нататък... Малко ли е да видиш как тиранозавър закусва с човек, сервиран му върху тоалетна чиния…

Между другото, погледнете стария филм „Кеприкорн 1“. Измислен, но често измислицата е по-истинска от представяното ни за реалност…

Така че – вѝе вервайте!

То сляпото кьораво прави…

П.П. Бивши съветски граждани уж ме бяха зачеркнали, но им е поръчано и пак заизсипваха стихоплетства в прослава на шута-наркоман… Гарван гарвану…

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??