7 abr 2019, 0:34  

Съвременният политик 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
643 7 7

Малчуган пита баща си:

Тате, какво означава думата политик?

- Политик, сине, е човек, който не работи и получава множество тикове!

© Младен Мисана Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Елка, Бени, йеромонах (Атеист Грешников), Вуйчо, Майсторе,
    Благодаря ви за качествените коментари и за споделените мисли! Стойчо, благодаря ти за Любими!
    Честитя ви Джулая с една много известна песен:

    https://www.youtube.com/watch?v=TH6r0GtuKMA
  • Политикът е човек, който умее да предсказва (обещава) какво ще се случи утре, след месец, година... и после умело обяснява защо не се е случило. Човек с множество подтици да лъже и краде. Вече крадат бъдещето. Не остана друго. Примери – много. Източват 20 милиарда от банките, после взимат 16 милиарда заем. И една фалира. С 3,5 милиарда от друг заем се купуват самолети на хартия. С 6 милиарда от фискалния резерв финансират кухи фирми, които нямат един грейдер и един камион, да строят магистрали, дето ги няма на хартия, непроектирани още. Дали 2 милиона на фирма за ремонт на тунел преди 4 години. И – нищо. Разбрахме, когато падна осветително тяло върху кола и уби жена в нея. 750 милиона за ремонт на язовири. Те – празни. Ремонтирани два от сто. Тия политици ще ни управляват пак. Народът ги бил избрал. Под 30% вот имат. (Тия с под 4% не влизат в НС). 121 от тях ще имат под 15%. Останалите над 85 % не ги искат. Това е демокрация!? Управление на мнозинството? Не е демокрация. Друго е.
  • Мъдри , мъдри са словата ти , Vega !
  • Тогава полиглот, трябва да е човек, който също не работи, но гълта много...
  • Разсмя ме, Младене!...Точен изстрел.
  • Смешно - поли-тик! Много ми харесва!
  • Пише, че се препоръчва аромотерапия и релаксиращи процедури...може и водолечение с минерална вода...
Propuestas
: ??:??