Урок номер три – в магазина
Така. След като сте купили хляб и сте си дали панталона на химическо, вероятно ще трябва да минете през магазина. Аз ще говоря за хранителен магазин, но урокът важи за всякакви магазини изобщо. Хубавото на магазина е, че никой няма да Ви досажда, докато си избирате продуктите. Ако случайно някой заблуден консултант направи грешката да Ви издебне и се запъти към Вас с любезно-мазната си усмивка, му кажете самурайската клетва „Се бо!” със заплашителен израз на лицето. Бъдете уверени, че той няма да припари повече до Вас.
Стигате до касата. Там понякога се разиграват различни екшъни с привкус на Дивия Запад. Например, когато купувачът пред Вас е дал по-малко монети, отколкото трябва и си е тръгнал, посрещнете ругатните на касиерката и жаждата й за емпатия от Ваша страна с разбираща усмивка. Желателно е да кимате на всеки три секунди. Помага. Със сигурност ще й внушите, че сте абсолютен корифей на френския език, но сте толкова потресен от случилото се непосредствено пред очите ви, че думи нямате да опишете потреса си. Отронете едно съболезнователно "Бон жорне!" в подходящия момент и се изнижете от магазина.
Атутальор!
© Елена Биларева Todos los derechos reservados