16 nov 2008, 20:57

Усмивка =) 

  Prosa
654 0 3
2 мин за четене

Събудих се от тежките слънчеви лъчи падащи върху ми. Влизаха право в едва отворените ми очи. А те - очите – бяха кърваво червени и пареха. Възглавницата, още мокра от попилите в нея среднощни сълзи, ме гледаше недоумявайки. Сънят е бил реалността, затова съм плакала. Възглавницата мълчеше, не искаше да каже нищо.

Погледнах навън, там бе… красиво. Синьото небе, есенното слънце, капещите жълти листа. Как да не се усмихне човек?! Вътре бе празно, самото, даже леко плашещо. Очите горяха ли, горяха. Полагам отново глава върху възглавницата и… не, този път не заплаках. Усмихвам се. ;] Мисля си колко злоба има по света, колко лоши хора, колко болка и мъка, а усмивката не слиза от лицето ми. Все за противни неща си мисля и все се усмихвам. Че какво искате да правя? Пак да плача може би? За съжаление на някои… уви, не. Със сълзи нищо не се постига. А с усмивка – макар и малко би станал по-добър света.

И моля всички, УСМИХВАЙТЕ СЕ =) Какво по-хубаво от това на едно красиво лице да изгрее една още по-красива усмивка. Какво дочувам? Няма за какво да се усмихнеш ли? Напротив! Има хиляди причини, но това, че някой не ги оценява е друг въпрос. Усмихни се за небето, за слънцето, за дъжда. Подари една на днешния ден, на приятелите, на познатите, дори на враговете. Усмихни се защото си жив, драги ми читателю. Животът не е даденост, а дар от бога. За това си струва.

Насред цялата тази злоба бълвана от така наречените хора стои една надежда, която крепи света от разрушение. Съществуват едни НЕчовеци, наречени още оптимисти. Тези НЕчовеци виждат красотата в света. Те намират положителната страна даже в най-големия проблем или провал. Искаш ли и ти да бъдеш НЕчовек? Усещането е невероятно и си щастлив, и си щастлив… и е прекрасно :)

Можем да направим живота си по-добър. Не е нужно да бъдем черногледи. И сега последно – усмихни се, задето си специален и уникален. Smile =)

 


© Стефка Георгиева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Ти си най-голямия НЕчовек който познавам,носиш прекрасна енергия вътре в себе си !
  • Страхотно е!Наистина трябва да се усмихваме на света дори когато ни е трудно,защото тогава и той ще ни отвърне

    От улыбки хмурый день светлей,от улыбки в небе радуга проснется,поделись улыбкою своей,и она к тебе не раз еще вернется.
  • аХХ ..НЕчовечке такава :Р ..накара ме да настръхна! Страхотен замисъл,страхотен Заряд, Носи страхотно усещане за Жажда,за Живот !!! Поздравления
Propuestas
: ??:??