13 ene 2015, 9:28

За теб малчо 

  Prosa » Otros
543 0 0
4 мин за четене

Хей, как си? Как я караш? Добре ли си? Как са вашите?
Как мина денят ти?...

Здравей, Сладичко... или може би вече не трябва да те наричам така?
Здравей непознати.
Какво се случи? Та ние умирахме един за друг.. Единствено поглед ни трябваше да разберем как се чувстваме, само един глупав поглед . Ако знаеше..  Ако знаеше колко любов се таи в мен.. Ако знаеше как всичко в мен се къса на парченца.. Само ако знаеше колко много много ми липсваш, колко ми липсват прегръдките ти вечер,аромата ти, всички глупости, които вършехме заедно. Дори досадното ти хъркане ми липсва.. Знам боли ужасно... Най-тежко е вечер, когато се събудя и инстинктивно посегна да те завия, но теб те няма. Няма те и е тихо.. Толкова тихо. Няма го вече онова монотонно изръмжаване, когато те сръгам за да спреш да хъркаш.Няма го онова сгушване, когато говориш на сън и за да те успокоя ти казвам, че си те пазя. Няма я и онази сънена, сърдита физиономия, която правиш щом се събудиш. Всички онези малки незабележими неща, които правихме заедно, всички малки ритуали, които си бяхме измислили... те най-силно се усещат. Сякаш всичко в мен се руши и болката се е настанила в душата ми.  Помниш ли как започна на шега всичко? Помниш ли онази вечер? Помниш ли колко бях ядосана на нашите, че дори не забелязах цветята поставени на задната седалка.. Това бе най-страхотната вечер в живота ми. Това бе момента, който промени всичко.
А помниш ли, когато отидохме на почивка и ти признах, че те обичам и ти ме накара няколко пъти да повторя.  Боже как ти сияеше погледа изпълнен с радост и вълнение. Помниш ли онази луда вечер, която прекарахме заедно. Тогава ти ме запозна със своите приятели.. помниш ли как цяла нощ не спахме, а обикаляхме наляво надясно и заспахме в колата.  Всички онези моменти, които изживяхме с теб, всички онези вечери, всички емоции, които ти момче предизвика в мен. Всичко това не се забравя.
Тази любов на шега излезе най-голямата истина в живота ми. На теб мое прекрасно момче дължа всяка радост, всеки един красив спомен...
 Да боли и болката е голяма. Обичам те и знам, че и ти ме обичаш. Знам го понеже не се отказа от мен, въпреки че видя колко бях наивна, колко бях малка и глупава. Не се отказа, а се впусна с цялото си същество. Или поне аз така си мислех.
Все още не мога да осъзная какво се промени.. какво между нас изстина. Ядосана съм ти, че така ме омагьоса... Но съм бясна на себе си, че ти позволих да се настаниш толкова навътре в сърцето ми. Та аз ти го подарих... то е твое. Бясна съм, че вече нищо не е както преди, че теб те няма. Не можеш да си представиш, колко усилия ми трябват за да не набера номера ти или да не ти напиша дори едно здравей.
Страхувам се.. разбери страх ме е да ти простя, да забравя. Страх ме е да продължа напред и ти скъпо момче да останеш един разбит белег в сърцето ми. Ти ме промени. Вече не мога да се доверя, не мога да се влюбя.Не мога да обичам никой друг.  Затворя ли очи виждам само лицето ти и онази твоя игрива усмивчица.
 Моля те кажи ми какво да направя. Как да забравя най-хубавото нещо в живота ми.
Ние с теб бяхме едновременно най-хубавото и най-лошото нещо в живота ни. Как да накарам тази болка да спре.Как да накарам това сърце да спре да бие за теб мило момче.  Каза ми не показвай слабост, но как се крие такава любов, как се крият тези сълзи толкова дълго време? Казват времето лекува, но как се лекува разбито сърце, което е приело самотата и болката за свой дом.
Ти мило момче, никога няма да прочетеш тези думи. Никога няма да разбереш, колко означаваш за мен. Никога няма да разбереш, че ти доверих сърцето си, живота си. Вече е по-добре да не знаеш.Това което виждаш вече не съм аз.. това е моя начин да ти покажа, че колкото и да ми липсваш е време да продължим напред. Моля се да продължиш, да ме намразиш даже. Така по-лесно ще ме забравиш.
Моля се на бога да те пази, да ти помогне да стъпиш на краката си, да заобичаш отново. Аз мило момче ще се оправя. Ще свикна с този белег и ще го нося завинаги със себе си. Ти бе моята най-голяма любов, но и най- голямата ми грешка.

Няма да ти казвам сбогом, защото знам, че пак ще се срещнем и тогава нещата се са по различен начин. 

ВСИЧКО мое прекрасно същество!  

С обич твоето сладичко.

© Ина Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??