5 may 2007, 21:09

За теб мечтая 

  Prosa
1518 0 4
1 мин за четене
Бих дала всичко за теб, но те няма.
Отиде си, а аз останах сама,
защото нямах смелост да ти кажа, че те обичам...
ти ме пита дали ме е страх, но и тогава... и тогава
не можах да си призная... съжалявам ли? - безкрайно... какво искам ? - любов... а за какво мечтая - За теб...
Липсваш ми ужасно много... бих рисувала името ти вечно по тетрадките ми... бих шептяла вечно името ти, преди да заспя... но има ли смисъл, щом ме е страх да ти го кажа в очите, щом ме е страх да ти кажа ОБИЧАМ ТЕ!... а как ме изгаря отвътре, когато те видя... а как ме боли, когато знам, че си с друга. И как ми се иска да върна времето и да сме там на същата онази пейка и да ти кажа колко много те обичам, да ти кажа, че искам да съм с  теб и да се отпусна в прегръдките ти,  да те целуна и да те хвана за ръка, да стоим така, да гледаме залеза и никога да не се разделяме...  
А дали ще стане някога... не знам... но го искам, ако имах само още една възможност... само още една...

© Магдалена Петрова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Браво! +++++6 от мене, защото наистина много ми хареса !
  • Така е. Имах предвид хората на моята възраст (или около нея), какъвто е случаят с това момиче. Всъщност, имах предвид не посетителите на този сайт, а като цяло всички. Но, както и да е. По-добре да излееш чувствата си в писмена форма, отколкото да ги консервираш.
    Между другото, защо много хора не си слагат снимки? Нека видим колко са красиви дамите в сайта!
  • Ааа, Влади, не!
    Поразгледай и ще откриеш калейдоскоп от най-различни теми!
    Среднощен поздрав!
  • Защо всички постоянно пишат за любов?
Propuestas
: ??:??