17 нояб. 2011 г., 15:58

69 или задна прашка? 

  Проза » Рассказы
3247 0 8
3 мин за четене

69 или задна прашка?

За позата и прозата

 

 

            - Какво правихте днес, момичета?

Въпросът е невинен, но зададен точно навреме. Неделя привечер е и с приятелките ми сме на традиционния „Манхатън” в Графити.

         - Не питай, цял ден бях в поза 69 между печката и мивката –изоквам.

         - Вероятно си имала нужда от дъъъъъълго облизване. - Силвия се опитва да ни разсмее, но шегата ù увисва във въздуха като муха в паяжина.

         - Аз предпочитам задната прашка – отбелязва Криси, без да забележи приближаващата се табла с питиетата ни, която а-ха да се излее върху нас заедно с влажния поглед на младичкия сервитьор.

         Усещаме любопитството му да чуе още нещичко, докато прекалено усърдно намества чашите пред всяка от нас, слага салфетки и сменя пепелника. Само ние си знаем, че не става дума  за позата, а за прозата на неделята – кошмарът на всяка работеща жена.

         Ледът потропва в чашите като нетърпелив любовник, предвкусващ удоволствието. Как му се иска да не е на върха на устните, а да се топи върху горещо тяло и да образува улейчета около пъпа…

         - Още четири коктейла, моля!

Ренета решава да ни почерпи, след като безуспешно се опитва да го направи три недели подред. -- Най-после се преместихме в новата къща. Обявихме апартамента за продан.

Тодор е студентската ù любов. Първият им общ дом се намирал в краен квартал, където само любовта била повече от калта. И въпреки че оттогава изтекоха много дъждове, се радвахме заедно с нея.

- Чист фитнес ще си е да изкачваш по стотина пъти на ден стълбите до втория етаж.

- Е, не е като в апартамента – само се завъртам и съм на терасата – усмихва се Ренета и издухва грижите през цигарето си. – Пък като не мога да се справям сама с чистенето, ще си взема помощница.

- Да, тя майка ти точно на помощница е разчитала, и тя е в голяма къща. – подхвърля Силвия, която явно днес е в заядливото си настроение.

Умълчаваме се. Идеята да бъдем три в едно като в рекламата не ни допада особено. С момичетата не си падаме по нес кафето. Но сме наясно – в живота нищо не е каквото изглежда на екрана. Да бъдем незаменими в кухнята, в работата, в леглото. Чувствам се използвана досущ като героинята в един турски филм, в който съпругът  получава ерекция всеки път, когато тя търка пода. И вероятно не само аз.

 

 

… Вечерта имитирам успешно оргазъм, лежейки в най-кротката на света поза – мисионерската. „По дяволите, защо смених пердетата?...”

 

© Вероника Митева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Ех, Валя, аз се чудя защо ги пиша все такива кратички -ами ето, ти го каза -да не досаждат, пък и да провокират едновременно. Харесах намигането ти!
  • Харесах написаното!
    Заглавието ме провокира да прочета, а и е кратичко, та не се изнервих до края
    Домашните задължения е ясно, че са ни неприятни и е трудно да сме добри във всичко, но поне в леглото да не ни беше досадно



  • Бляагодаря, мили Кети, Довереничке, Мариелка! Имам желанието да развия идеята за бг жената на 20-21 век със всичките й предизвикателства. Как ви се струва?
  • РАДВАМ СЕ, ЧЕ ВИ ДОКОСНАХ!
  • Голямо "Браво"! и от мен.Днес съм на работа ,а утре е неделя(с всички произтичащи от това последствия)
  • Идеално! Как хубаво си го описала само - кошмара на неделния ден! Толкова ми е познато!
  • Благодаря ти, ценно е за мен мнението ти!
  • Браво, браво! Поздрав, Вероника!
Предложения
: ??:??