15 янв. 2012 г., 08:52

Аз, ти 

  Проза » Другие
617 0 1
1 мин за четене

Кой си ти? Кой съм аз? Две човешки същества. Но дали? Как може да си сигурен? Никак. Познаваме се. Всеки ден си говорим. Може би имаме подобни мисли. Може би дори подобни чувства. Но дали реално аз съм човек, дали си ти? Кой определя? Кой казва какви сме, кой ни слага етикета? И защо? Трябва ли да бъдем оценени? Добър ли си? Лош? Или бялото и черното се преплитат? Откъде знаеш коя постъпка добра е, коя - недостойна за тази дефиниция? Кой ти каза? Или сам прецени? А ако за мен доброто е за тебе злото? Кой е прав – аз или ти? А дали въобще има грешни? Може би всичко е игра на думи. Или на чувства. Но дали е просто игра или действителна случка? Въображение или реалност? Истина или лъжа? Предизвикателство или препяствие? Може би наистина сме само две човешки същества. Но различни сме, нали? Тогава защо една дума описва и двама ни? Но това определя ли ни въобще? Или определението правим си сами? Оптимист или песимист? Мечтател или въздаржател? А действията ни кой определя? Пътят ли избира пътника или пътникът избира пътя? А защо въобще някой ги оценява? Оценката не е ли въпрос на гледна точка? А такива много. Всеки от нас – ти, аз - сме съставени от безбройно много точки. През коя гледаш ти?

© Ина Христова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Ами аз исках да е объркващо. Исках да е разбъркано, леко неразбираемо, но интересно и заинтригуващо...
Предложения
: ??:??