24 мая 2022 г., 10:38  

Из паралелните реалности 

  Проза » Другие
318 5 17

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

4 мин за четене

/Предупреждение -не е за лицемери, продажници, гладкомозъчни дрънкала!/

Обикновено приказките завършват така: те живели дълго и щастливо, умрели в един ден…

За дълго и щастливо – не зная, но приближаващата ядрена война ще сбъдне другото…

хххх

Мъдрият дъртак Жозеп Борел: „Зърнохранилищата на Украйна са пълни. Налага се да ги изпразним и изнесем зърното, за да има място за очакваната реколта…“

Не е обикновен идиотизъм. На подобни места не назначават откровени идиоти. Трябва да са и анекдотично-артистични.

Сещам се за филм с Брус Ли, който с вид на древен азиатски мъдрец казва на свой ученик, сочейки му пълна чаша: „Аз съм като тая чаша – няма място за нови знания. Трябва да отлея към теб, за да освободя пространство…“

А ние тогава се хилехме на клозетната тъпотия…

хххх

Ровнах в украински сайтове, после минах по западняшките и наши медии…

За пленяването на нацистите от „Азов“ – едно и също: „украинското разузнаване, СЗО, „Червеният кръст“ по заповед на Зеленски, провели ЕВАКУАЦИЯ“ на обкръжените бандеровци…

Тук отклонение. Водеха пленниците – оядени, свежи, обръснати, лъснати… Хич нямаха вид на герои, сражавали се и след последното.

Просто елитната нацистка част е и с надделяващ инстинкт за самосъхранение. Никакви идеи, за които да умрат…

А каквъв ли е остатъчният дух в другите части, да не говорим за фолксщурма…

Край на отклонението.

И гледа, слуша, чете потребителят на пропагандата, хич и не търси друг източник на информация, вярва на експертите в промиване на мозъци като ученичка на първа среща…

Още повече, че тоя потребител хич и не знае къде в Африка е тая Украйна и китайци ли, бразилци ли живеят в нея…

А ако бяха дали думата на някой бивш съветски гражданин, умело продал родината си срещу зелена шума…

Иха!

Какво би се получило: „Под личното ръководство на суперпрезидента Зеленски, украинското разузнаване и принадлежащият му „Червен кръст“, са надхитрили руските орди и евакуирали хероите от мазетата на завода. Бойците се изнесли тихо и кротко, на групи, само с еднодневена дажба и бельо за моментно ползване, маскирали се в жълти училищни автобуси и преминали руската граница. Засега авангардът е заел филтрационни лагери на изток, а най-добрите вече са се укрепили в следствените изолатори в Таганрог, Ростов на Дон, Воронеж и други стратегически за атаките на украинските освободители селища.

Според стратегическия план, хероите скоро ще се съединят с други украински армейци, които се насочват от Харков към посочените региони и от там ще се укрепят по важни точки на Сибир, познати на дедите им след Втората световна война.

Скоро там ще се премести и главнокомандващият с екипа си от сценаристи, продуценти, режисьори, клоуни…“

Ще кажете – да, бе… В паралелна вселена…

Ама важното е, че пропагандистите вярват – никога тяхната и реалната действителност няма да се срещнат…

Важното е да се вярва – в щъркела, Дядо Коледа, глобалното затопляне, демокрацията, повсеместната идиотокрация…

хххх

Моята любимка Джен Псаки няма повече да весели публиката. Заменяла я типична представителка на новите демократи – негърка, мразеща белите с отчаян расизъм, лесбийка, убедена, че е връх на интелекта…

А Псакито… Последната й бойка изява беше, когато на въпрос за проблемите с детските храни, отговори конкретно и точно: „Който има проблеми с децата – да потърси педиатър!“…

Ех, къде ще науча отново за Белоруското море, за лошите руснаци, издърпали с мрежи норвежски остров в руски води, кога пак ще послушам популярния вече рефрен: „Ще видя и ще ви кажа…“, съчетан с усмивката, съдържаща цялата кухина на света…

хххх

Мнозина се пишат християни, малцина са чели Свещените писания. Да видят там как е описан Апокалипсиса. Започващ с четирите конника – на чумата, на войната, на глада, на смъртта…

Чумата… СПИН, ковид, всякакви други зарази…

Войната… Вихри се – в Украйна, в Ирак, в Сомалия, в Йемен, в Либия, в Мали…

Гладът… Иде, иде… Очаквам от „златния милиард“…

А смъртта точи косата – много работа има и ще има…

Онова „Апокалипсис сега“ беше просто трейлер…

 

 

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Дочке!
  • Честит празник! И не се ядосвай, трудно ще се пребориш с облъчването/облъчените /от официозите.
  • Благодаря, Надя!
    Честит празник!
  • Честит празник, учителю! Окъснях. Съгласна съм с всяка думичка. И не се ядосвай! Да не сме като орел, рак и щука, не бихме били на тоя хал.
  • Генек . прав си в случая и напразно понякога им обръщаме внимание
  • Изтрих го. Скучен е - не може нищо оригинално да направи, смесва чужди творби и им вика "колажи", търси внимание - шамар да е, ама да е публичен.
  • Интересно,/...а Филчо еди кой си,.. къде потъна в небитието
  • Филчо,
    няма как да съм ти Гошенце, тъй като си по-млад и елементарната култура /дори фатмашката/ изисква обръщение "батко"
    И не си военен, а си служил на някой шеф - шофьорче, готвач, перачка...
    Удрям ти ликвидационен печат. Нямам намерение да ти правя реклама, за каквато просиш.
    Но АРГУМЕНТИ все пак - не показа. Не става за семе, само за издълбан фенер...
  • Пропуснала си. Аз - надали. Все пак, втората ми диплома от СУ е по история. Та имам някои познаниа. Е, не чак като фатмак, ама...
  • То да бяха само 8г., ама съм пропуснала милиарди години, ти също
  • Филчо /галено от избрания псевдоним/,
    старшините не сте военни, а фатмаци. Нормалните войници изкарахме по 2 години, петима от нашите имаха по 5 още - дисцип. Да си дослужат.
    Щураче,
    забъркваш се в непознат ти свят. Пак пропускаш удобно 8 години. Светът не започва от 2022 година, нито Втората световна от 1939 година. Уилсън при подписването на мирните договори: "След 20 години ще повторим". Подписването е през 1919 година.
    Между другото, за свой свят говори "златният милиард". А искането ти да няма нови светове би объркало смяната на епохите - и още щяхме да сме в пещерите. Без стремеж и опит да заживее „човечеството по друг начин.
    Бързай бавно!
  • Нямах намерение да пиша повече по темата тук, понеже си казах мнението. Но последният ред от коментарът ти... Той и Хитлер е споделял това виждане: Да избием предварително всички гнили зародиши/според него/ и ще останат само свръхчовеците, които необезпокоявани и безпрепятствани, ще създадат един свръх свят. Колко жертви ще бъдат спестени, милиони неродени няма да се родят и няма да бъдат убивани във войни Перфектно! Гениално!
  • Благодаря, щураче, Петре!
    По реда. В края на февруари Русия нападна Украйна. Точно 8 години след незаконния преврат в Киев и началото на гражданската война. Не Русия вдигна хората от Донбас, Одеса, Херсон. Но тя се съгласи да им помага.
    Постоянен въпрос, на който филчовците избягват да отговорят - защо забравяте 8 години опити на превратаджиите да смажат несъгласните?
    Да, де - за някои това не е важно. Подобни операции в момента провеждат САЩ в Сомалия и Сирия Турция в Ирак, Саудитска Арабия в Йемен... Ама това, викат тия, които предупредих да не четат, не е важно! То е друго, шъ знайш...
    Русия не се чувства застрашена - НАТО нормално се движи на изток, провокира, граби рускипари и ресурси. И отдавна - месец вече, дори в американските медии се появиха заловените планове да бъде ликвидиран Донбас... Ама и това не е важно...
    Пак неприятен за банд... десните бесни въпрос: ако западняците бяха нападнали Германия още преди Мюнхенското предателство, колко жертви щяха да са спасени?
  • И кому е нужна цялата тази информация, наречена аргументация?
    Русия ли нападна Украйна? Русия. Неоспорим факт! Ма кво било, ма защо било, не е важно! Русия се чувствала застрашена. Ами нали били най-великите, най-мощните, защо не изчакаха някой да ги нападне така, както те нападнаха и да го смачкат тогава. Никъде по света не осъждат някого на смърт, защото имал намерение да убие някого, при липса на труп - няма убиец! За това, че дори и във войната има етични правила и всеки претендиращ за справедливост би трябвало да ги спазва, няма и да ви питам. Смятайте ме за каквато искате, лицемерна продажна, гладкомозъчна дрънкало. То из кометарните полета се вижда кой какъв е.
  • Ааа, Генек,.. и мен подведе червената точка +18, ама се окопитих бързо, защото гледам и друг по-долу да изразява особенно мнение но ще му трябва време да влезе в час
  • Благодаря, Мария!
    Филчо, ами смени си фамилията. В нашия род не е имало дьонмета, дупедавци, празнословци, така че - стани си истински.
    Отделно, че предупредих - не е за хора като теб.
    И друго - аргументите ти са типични на десните бесни. НИКАКВИ! Дрън-дрън-пляс... И толкова...
    Просто си смени фамилията, случайно е при теб, Филчо...
    Та - къде са ти аргументите? Или само папагалиш...
  • Бих казала, че украинците лъжат като дърти цигани, но ме е страх да не се изтъпанчи някоя "бедна" украинска бежанка и да каже, че българите са мързеливи и прости като цигани. Пък и циганите може да се обидят 😃 Имаш позиция и я изразяваш, трябва да има различни гледни точки. Поздравления!
Предложения
: ??:??