27 апр. 2011 г., 18:46

Изкуството... 

  Проза » Рассказы
910 0 0
1 мин за четене

Всеки век носи своето послание. Всяко поколение има своите проблеми за решаване и своите уроци за научаване.  Театърът е интелигентно пътуване през годините, в което можеш да почерпиш от мъдростта на вековете, да научиш пропуснатите уроци. Театралното ателие е и за онези, които искат да се научат да се изразяват по-добре чрез художественото слово или да се отърсят от стеснителността си пред аудитория.

 Изкуството в България не е добре развито, но пък предоставя възможност на младото поколение да се обогатява и да се развива, да покажат своята индивидуалност. Да изразят себе си. Театралното ателие пресъздава отдавна забравени пиеси. Хората от това ателие са млади, амбициозни, готови да се изявяват. Изкуството в най-общ смисъл представлява ползване на впечатления, знания и умения за творческа изява, да представи на света себе си, видян и дори изкривен от своя собствен ъгъл. Всеки творец може да се представи като калейдоскоп. Колкото повече се върти калейдоскопа, толкова по-разноцветен става. Така е и при хората на изкуството. Колкото по-надълбоко навлизат в изкуството, толкова по-разноцветни стават, шлифоват се като диамант, а колкото по-добре е шлифован диамантът, толкова по-ценен става той. Именно това се опитваме да постигнем с театралното ателие. Искаме да създаваме  нови и ценни за света личности, йодирани с времето и опита, който са натрупали.

Изкуството е магия! Чрез него откриваш в себе си талант, за който не си и подозирал. Да правиш изкуство означава да твориш, да създаваш... Изкуството се крие дълбоко у всеки един от нас. Просто е необходимо да му проправиш път към своите ръце и да го превърнеш в нещо прекрасно, нещо идеално, да му вдъхнеш живот и да се почувстваш удовлетворен от него.

Магията е сила. Изкуството е магия. Силата е магия. Всеки един от нас я притежава, просто трябва да достигне до нея. Дълбоко скрита в нас, тя чака да я използваме. Овладеем ли я и ще усетим магията. Тя представлява един лъч светлина. Премахвайки сянката от себе си, той ни озарява!

Навлезем ли в изкуството, ние откриваме толкова много от чудесата му, невиждани и нечувани.

 

© Мелица Демирева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??