25 сент. 2024 г., 09:43

Когато човек види… 

  Проза
89 0 0
1 мин за четене

🔑✌🏼👉🏻 Когато човек види, че има власт над друг човек, как я използва, за негово добро или за да облагодетелства себе си? И в най-малките неща може да се прозре, какво би станало с големите неща. 
- Ако някой  използва минималната си власт, за да се изтъкне, заграби, нарани и съсипе! Бъдете сигурни, че ако получи голямата власт, ще я използва за същите цели, и няма да му мигне окото. В казармата, че и другаде, на това се казва: “Дай власт на простака и му гледай сеира!” Живота не е по-различен от една казарма! Навсякъде има писан и неписан устав, който се заобикаля. Както казваше м-р Жабен: “Всичко е позволено стига да не те хванат!” 😁  Лошото на тоя начин на мислене е, че както ти заобикаляш проблемите на другите, така и те ще заобикалят твоите и каруцата ще избоксува яко! Така ще избоксува, че въобще няма да издрапа от ямата! 
- Това ли искате за вашите деца, такъв пример ли ще им давате?! Или ще ги учите на главното, да обичат ближните, както себе си, че всеки е длъжен на другия, че егоизма се връща върху егоиста на абсолютно всеки финал, че финала е по-важен от старта, защото той ще остане, а старта ще потъне в забрава!
Учете ги, но не всичко се приема от учениците, зависи дали са се родили с дух, сърце, съвест! Не всичко се учи, а именно това, което не сме учили е истинската наша същност! 💯

© Аспарух Любенов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??