12 дек. 2021 г., 12:15

Магарето в долапа 

  Проза » Юмористическая
365 3 11

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

1 мин за четене

Срещам бивша колежка – начална учителка. Не бяхме близки – нямаше как, не си падам по плетене и клюки, но се зарадвах да я видя.

Изглежда и тя, защото почна да ми се оплаква – чудела се какво да прави, скучаела…

-  Че тъкмо му е времето – викам – да наваксваш пропуснатото. Що книги те чакат…

-  А, да… Ще взема аз да чета… - казва възмутена, с изражение като че й предлагам да излезе на магистралата…

хххх

Някъде в Реселец навремето видях магаре да върти долап. По едно време стопанинът му го отвърза да пасе. И то тръгна в кръг. По навик…

Колко много хора има, дето не могат да излязат от кръга на познатото, на навика, на самодресурата…

хххх

Извика президентът мераклията за премиер и му връчи поръчката. А оня веднага я върна и рапортува: изпълнено!

Без обсъждане в НС, без гласуване, без решение…

Този младеж май смята, че скорострелната еякулация е гордост за мъжа…

 

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Миг, Нина, Петре!
  • К'во да ти кажа,... винаги щрихът е подвеждащ, и за едното и за другото...Едни 14 годишни решили да отидат на кино, а там надпис
    '' за над 18 годишни '' и момиченцето рекло, - И защо ни трябваше да се обличаме и да дойдем на кино...
  • Да, трудно се излиза от зоната на комфорт!
  • "Червената точка" е универсален 'убиец" на скуката ...- по думите на дядо Жената не мисли за "червена точка , само ако я гони лошо куче ! Усмивкааааа!
  • Не, защото си сложил червена точка, а аз не усещам нищо за над 18.
    Това за политиците е постоянно в новините и дори го приемат за новина.
  • Благодаря, Жабок!
    За присъствието, макар че не бих му ръкопляскал...
  • Георги, ти да не еякулира докато го писа
  • Благодаря, Катя, Надя, Румяна!
    Червената точка е заради еякулацията. И без това на млади години не се регулира...
  • И що сложи червена точка! Нека "децата" да четат, да се учат, да разберат, че животът не е, от ден до пладне! Поздравления
  • Мъдро както винаги, сенсей. Всичко днес е скорострелно, затова сме на тоя хал.
  • Само бисери си написал. 🤣🤣🤣
Предложения
: ??:??