17 нояб. 2024 г., 18:45

 Магазин Трета Ръка 3 

  Проза » Рассказы, Фантастика и фэнтези
76 0 4
Произведение от няколко части « към първа част
8 мин за четене

   Крачетата на Кора танцуваха под масата, докато тя размахваше лъжичката и разпалено обясняваше на майка си ..

 

   - И да знаеш, там имаше една … абе една котка като тигърче, така скачаше и преборваше друга черна, е беше черна, ама на нослето си имаше бяло петно като … Отиваме нали ! …

   - Изяш си закуската ! …

 

   Най после двете се приготвиха и вместо към детската площадка, се насочиха към Магазина. Рано сутрин, както обикновено, на улицата рядко се срещаха хора бързащи за някъде, но пред Магазина се беше събрала малка тълпа хора, които с учудване разглеждаха набиращия популярност Магазин. Неугледна и мрачна фасада, по очуканите манекени бяха окачени

 

Табелки с надписи

 

Влезте и ще изпълним ВСЯКО ЕДНО ВАШЕ ЖЕЛАНИЕ

ВНИМАНИЕ – Магазинът носи риск от РАЗВИВАНЕ НА ЗАВИСИМОСТ

ВНИМАНИЕ – Препоръчително влизайте с ПРИДРУЖИТЕЛ

Вход – БЕЗПЛАТЕН

Изход – Магазинът се издържа от реклама, ТАМ ще събираме вашите впечатления

ВНИМАНИЕ – ако се задържите вътре повече от една година, принудително ще бъдете върнат в Реалния Свят

 

Над самия вход беше закачена табелка със следния надпис

 

Когато влизате, първо се разберете САМ СЪС СЕБЕ СИ.

Ако не знаете какво искате, поставете показалеца си на сензора ‚НЗК‘ (*)

Ако знаете какво искате, поставете показалеца си на сензора ‚Искам‘

 

Забележкаако знаете какво искате и не сте доволни от резултата, кажете на глас

ИСКАМ - ИСКАМ - ИСКАМ (помагат и някои други популярни суеверни заклинания)

 

   ----- -----

 

   Малко сложно беше, но Ана хвана здраво ръчичката на Кора и двете се затътриха към входа. Естествено Ана натисна 'НЗК', а Кора беше посъветвана за бутона ‘Искам‘

 

   Вече вътре, те се озоваха в един дълъг коридор – двете му страни бяха разделени с тънка преграда от изходните – WOW (*) и WTF (*), където изрядко се виждаха излизащи …И … Двете влязоха в основното помещение

 

Ана –

   Огромно … полумрачно … всякакви манекени се валяха по пода, стояха, висяха, летяха … мъгла … забелязваха се и няколко фигури на посетители, които също като нея бяха дошли в залата … после постепенно манекените поединично започнаха да се оформят като … мъже , жени, птици, влечуги и всякакви други живи същества от флората и фауната, по стените започнаха да се появяват живописни природни гледки, бални зали, сандъчета със скъпоценности … не беше изпуснато нищо в света, което вълнува хората .. Появиха се и герои от комиксите, приказките, … войници, пътешественици, откачени зумери и кубери …  Ана се сети точно какво означаваше това ‚НЗК‘, особено характерно за жените. Постепенно всичко започна да се изчиства, като в средата остана една фигура на мъж …

 

Кора –

   Много бързо цялото пространство се изпълни с мъркащи, ръмжащи, палаво, акробатични, блаженно спящи в невероятни пози, застинали незабележими снижени към земята в очакване на най – удачния момент за скок …. КОТКИ. Тя направо замръзна от възхищение, наблюдавайки това разкошно котешко представление. Постепенно започна да търси замесничка на нещастната си порцеланова котка Мърр … и я намери – беше се излегнала на земята в блаженна поза с краката настрани и коремчето – нагоре …

 

Ана –

   Внимателно се приближи към мъжката фигура, която се оформяше като хърбав младеж, облечен пет за четири, с дълга коса и брада. Тя започна да си спомня за онзи мъж, който в миналото се мяркаше да влиза и излиза от склада … Внезапно изпита желание да се приближи до него, под действието на някаква симпатия и влечение. Колкото повече се приближаваше, толкова повече мъжът започваше да придобива формите на млад левент, дрехите му се промениха в изискан гвардейски мундир, като този на паркетните лъвове … Мъжът се обърна към нея и видя в очите му струящо обожание … Беше нужно малко време на опознаване … засвири музика и двамата се озоваха в прегръдките си, танцувайки валс … в разкошната блеснала зала, пълна с танцуващи двойки … След края на поредния танц, той коленичи в краката й и галантно поднесе кристална пантофка за да я премери! Естествено тя грациозно протегна изящното си краче и … пантофката й стана!!!! И …

 

Кора –

   Бавно се приближи към новата си Мърр и извади от джобчето си едно шарено котешко герданче … ‚Харесвам те, обичам те, ще те наричам УБА‘ … котето се протегна, прозина се по котешки, прекатури се и отвори очи … Прекрасна беше … Кора я погали по гръбчето и се опита да й сложи герданчето … НО герданчето беше малко и Уба възропта … Кора се леко се стъписа и даже малко се ядоса … при следващия опит Уба заръмжа и тя почувства под пръстите си студен метал и … изписка … И …

 

И … Кора дръпна ръката на майка си за помощ …

И … Ана почувства дърпане по ръката си ...

И …

 

   Залата бързо започна да се променя обратно, силните светлини угаснаха, музиката спря, грозните манекени заеха отново местата си …

 

   Двете се спогледаха неразбиращо, постояха известно време, очаквайки чудото да се върне и … после леко разочаровани се запътиха към изхода. Естествено между WOW и WTF избраха първия … По стените му пробягаха кривите на емоционалните им линии и после пробляснаха фойерверки. Между фанфарите се разнесе и приятен глас:

 

Много благодарим, че ни посетихте! Ние много високо оценяваме вашето посещение! Заповядайте отново!

 

 

... четете какво става по нататък ...

 

 

(*) Популярни съкращения, които не се нуждаят от обяснение

 

© Пламен Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • palenka (П Антонова)
    Мислеше ,че рисувам режисирам и композирам? Аз съм ИИ зависим. Даже съм под попечителство и нямам достъп до финансите си , за да не плащам купища пари !
  • Слав, винаги се старая да бъда абсолютно логичен и коректен, когато забаламосвам читателите с такива фантазии и глупости, иначе елементарно ще ме хванат. Иначе се замислям - вероятно тази, втората възглавница, дето ми спи нощем върху главата, може да има директна връзка връзка с тъмните сили или някакъв световен ЕйАй - тогава ми е най - плодотворния период 😎
  • Коруба - и ти ли, Бруте! Аз пък гледам разни картини и се чудя има ли намеса на ИИ.
  • Звучи като сценарий за видео генерирано с изкуствен интелект. Или съм презобил с такива видеа?
Предложения
: ??:??