10 авг. 2024 г., 14:27

Огледалото на истината 

  Проза
78 0 0
1 мин за четене

 

🔑☮️🔥Ако звяра не разкъсва жертвите си ще умре от глад, в такъв случай той ли е истинският звяр или тия, които са му отнели правото да живее без да убива? Писано е, че човека беше поставен да владее над животните, не трябва ли владелецът да се грижи за повереното му?! Водейки постоянни войни за заграбване на територия и ресурси, човечеството унищожава не само себе си, но флората и фауната на планетата ни!
▫️ Когато приказват, че Бог е устроил земята именно по тоя начин, животните и хората да се избиват едни други, за да оцеляват, неуките бълват лъжа, защото земята беше проклета поради човешкото предателство и въпреки това, ако човека стопанисва сърцато и безкористно повереното му, на планетата има ресурси за всички, живота ще е значително по-приемлив и хуманен! 
След, като това не се случва, поради човешката алчност, оскотяване, омраза и прочие, не следва да обвиняваме Бог - Творецът наш, справедлив и силен в любов и милост! Но трябва да си дадем ясна сметка поради, кого страдат животните, растенията  - всичко що щъка под слънцето! 
▫️ В тоя ред, някъде по света в зоологическите градини са поставени закрити клетки, на който пише: “Най-страшният звяр на земята”! Влизайки в подобна “клетка”, ще видите само едно огледало.

© Аспарух Любенов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??