28 сент. 2022 г., 09:32  

По кръга 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
550 4 5
1 мин за четене

Ако опитваш да нямаш врагове – те сами ще те намерят.

хххх

Взривове в три от четирите тръби на „Северен поток – 1“ и „Северен поток – 2“…

Два цитата от немската преса: „Експедиционният отряд на американските ВМС с флагман универсалния десантен кораб USS Kearsarge е завършил изпълнението на задачите си и е забелязан на 30 мили от предполагаемото място на диверсията над газопроводите да напуска региона на Балтийско море към Северно…“ и „Бившият заместник външен министър на Полша и бивш военен министър Радек Сикорски написа: „Thank you, USA“…

На умните хора коментар не е нужен..

хххх

Сектантството е заместител на образованието…

хххх

Американски бизнесмен започнал да строи секретни ферми и обещава чрез тях да нахрани оцелелите след ядрена война…

Оптимистично…

хххх

Някаква организация на московските фитнесинструктори излязла с призив да не ги мобилизират, защото били страхотно нужни на обществото…

хххх

А у нас чиновниците от здравна някаква служба се заканват, че ако не им дадат високи заплати – ще напуснат…

Интересно, а какво в работата им ще се промени тогава?

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Антоанета, Надя!
  • И все ми се върти в главата: Ум царува, ум робува... а патките ги пасат и скубят... Последното е от мен.
  • Това за оцелелите от ядрен взрив... Дано да не оцелеем...
  • Благодаря, Валентине!
    Интересно, защо такава липса на мнения?
    Пък ако бях цитирал изказванията на Байдън и Нюланд, че ако Русия нападне - ще ликвидират "Северен поток"...
  • "На умните хора коментар не е нужен.." Ама тук има едни много умни, та за тях поне...
Предложения
: ??:??