1 авг. 2017 г., 23:35

Разковани дъски - 74 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
1749 1 12
6 мин за четене

Доста граждани още от сутринта са си забравили дистанционното за мислене вкъщи и е трудно да им смениш програмата.

 

 

Адвокатски хумор:
Не мога да ги позная по делата им, понеже непрекъснато ги отлагат.

 

 

Продължителното общуване с психично болни хора, неминуемо ще те вкара или в здравословно приключение, или в Парламента.

 

 

Тя пожела да ѝ кажа няколко мръсни думи. Е, казах ѝ:
чорапи, боксерки, тениска...

 

 

Глуповат час – единица за измерване на енергията, изразходвана от един глупак в нета, в продължение на един час.

 

 

Няма да се учудя, ако в Скопие го преименуват на МакЕдоналдс...

 

 

В знак на признателност към дерматолога, който го отърва от досадната екзема производителят на детски играчки нарече новата си игра "Не ме сърби човече".

 

 

Няма "стелт" технология за тъпотата. Нищо не е в състояние да скрие липсата на ум.

 

 

Семейна, петъчна, индийска мантра преди скандал:
Аре, КрЪшна, Аре /д/Рама.

 

 

Единствено художник абстракционист, е способен, да ти покаже как ефектно да оплескаш нещата и после, да представиш това за изкуство.

 

 

След всеки решен проблем, трябва да остават само две неща ѝ една чертичка и една гилза.

 

 

Аз съм /в/ Черешката на тортата.
Подпис: малкото червейче

 

 

Не съм вчерашен. Просто съм престоял....

 

 

Шаранът може и да е сладководен, но в едно море от любов, е преобладаваща риба.

 

 

Ако човешките възможности са изумителни, то тези на Жената, са направо недостижими...

 

 

Днешната прогноза за времето:
докато яйце ти се пече на задника,
студена пот, ще ти избива върху темето...

 

 

Желязна логика в ден със силни магнитни бури, си е направо опасно нещо.

 

 

Досега ми беше все тая, но внезапно реших да я сменя с друга...

 

 

Непрекъснато искаше да удря кьоравото и накрая Съдбата се смили над него - изхвърли го на остров, пълен със циклопи...

 

 

Грънчарската версия:
"Как се каляваше стомната"...

 

 

Влязоха му в положението. Оказа се капан – то било безнадеждно.

 

 

В тази жега, единствената форма, в която мога да вляза, е течна.

 

 

Тарифа:
Заблеяло ми агънце. За пет евроцента в минута...

 

 

Единственият случай, в който е истински приятно да изгубиш всякаква мярка е, когато тя е за неотклонение.

 

 

В такава жега, е съвсем нормално, да искате, да замените голата истина с една гола вода.

 

 

Руски хакери са пробили защитата на българските термометри и сега живакът вътре в тях върши безобразия.

 

 

Особеност на българската душевност:
Гледаш го ѝ външно прилича на човек, ама скоро разбираш, че отвътре е задник...

 

 

 

Можеш да излъжеш детектора на лъжата, но не и кантара.

 

 

Началото на лятото разкри горчивата истина за глобалното заобляне.

 

 

Всички пътища водят към гРим.
/ Девиз на гримьорката в театъра. /

 

 

По-страшно от глупак, който е начело на властта, е само идиот, който се надява да го смени...

 

 

Хубава жена, която пожелае да се сближи с мен, е хАтъросексуална.

 

 

Някои български манастири разполагат с по-голямо количество алкохол отколкото който и да е голям морски хотел.
Кирето – записки по българските напивания

 

 

Поради големия брой румънски туристи, които ще се отдадат на безпаметен алкохолен туризъм у нас, временно курортът ще бъде преименуван на СвеСти влас...

 

 

Видях светлина след мускат отонел-а.

 

 

...И тя намери тактичен начин, да му съобщи, че е бременна:
– Скъпи, днес е първи юни – Празник на детето...в мен.

 

 

Барманът – бивш боксов съдия, чакаше с нетърпение поредният пиян абитуриент да падне от стола, но от уважение, им броеше до 12...

 

 

От хубави жени ми се повдига. И колкото повече ги гледам, толкова повече ми се повдига. И не спада.

 

 

Мозъкът е коварно копеле – всички простотии, които върши, без да му мигне окото, ги приписва на сърцето...

 

 

Държавник, който разказва 1001 измислени приказки на Народа си, е ШехерезадНик.

 

 

Съвсем човешко е, че от време на време си позволяваме да се освиним.

 

 

Нашата ламя дори не е триглава, а триглаМАва.

 

 

Вече няма да се учудя ако издадат и Библията, написана с морзовата азбука...

 

 

GPS локация:
местоположенен.

 


Кирето, 19.05 - 01.08.2017 г. , Бургас

© Кирил Ганчев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Дойдох, видях и се посмях! Това ми стига да каже нявга Народът.
    Поздравче!
  • "Досега ми беше все тая, но внезапно реших да я сменя с друга..."
    И аз така, но видях, че и тоя е задник, хаха! Затова дойдох тук, поне да се посмея и да се порадвам на умни хора. Поздрав!
  • Няма страшно, Кире, тя, радиациата, е в мен. Я провери колежката си отсреща дали няма. Убедена съм, че има. Така, че откога пиеш такава вода, но едва сега се разшумя за нея.
  • Поздрави, Анита! Дано голата вода да е питейна, че с тази радиация напоследък из родните водоизточници...
  • Добре си подредил разкованите си дъскички. Гола истина са, но поради високите температури, след като им се поусмихнах, отивам да ги заменя с една гола вода.
  • Поздрави Силвия! Аз пък съм впечатлен от твоите разкази! Разбира се и стиховете ти не им отстъпват. Надявам се, че си се посмяла и поразведрила тук.
    Люси, между тъжното и смешното понякога стои политиката. Дано нашите 1001 български приказки не започват след години с "Имало едно ..племе". Поздравче!
    Вики, за политиците съм съгласен - нашите са истински магьосници, когато трябва да заметат следи от нещо незаконно, или от отмъкването на голямо парче от баницата.
    Светле, вместо силикон, трябва на доста народ, да им се присажда мозък. Пък бил той и коварно същество. Сърдечен привет!
    Роси, не е лесно да накараш хората да се усмихнат от сърце. Мъка ми е, но се трудя!
    Сър Димитри, Приятелю, НежНа е царската корона. Но ако има море от Любов, съгласен съм да коленича пред трона.
    Бъдете здрави и намирайте поводи да посмеете от сърце, Приятели!
  • "Началото на лятото разкри горчивата истина за глобалното заобляне."
    Кире, приятелю... не ти е лесно... плаж... море... заоблени жени...
    Поздрави от мен!
  • Браво, Кире!
  • "Мозъкът е коварно копеле – всички простотии, които върши, без да му мигне окото, ги приписва на сърцето..." А така! Поздравления, Кире!*
  • Посмях се от сърце. Но бих възразила на една от мъдростите ти: "Единствено художник абстракционист, е способен, да ти покаже как ефектно да оплескаш нещата и после, да представиш това за изкуство." - не е вярно, приятелче, политиците също го могат
  • Посмях се. Някои са чудесни, други тъжносмешни... ШехерезадНик
  • Колко оригиналност има тук... Впечатлена съм!
Предложения
: ??:??