20 мар. 2021 г., 14:14

Случка 

  Проза » Рассказы, Юмористическая
450 1 6
5 мин за четене

 

Тя – тя вече трети ден очакваше да се обади оня младеж на когото в кокетното кафене, след кратък флирт, даде телефонния си номер. Не правеше така, но, ...

 

Той – той правеше маркетинг проучване за нов модел домашен кухненски робот.

 

- Ало, здравейте! (Жизнерадостно).

 

- Здравейте, радвам, се че все пак решихте да ми се обадите! (Въодушевено).

 

- ?!? (Недоумяващо).

 

- Не беше трудно да наберете номера, нали? (Кокетнически - страдащо).

 

- Надявам се Ви намирам с добро разположение на духа! Моля, кажете, кое е най-важно за вас, за да се чувствате отлично? (Делово).

 

- ?!? едоумяващо).

 

- Нека Ви подскажа, свързано е с фантазиите на всяка съвременна жена? (Леко загадъчно, с дрезгавина в гласа).

 

- Явно Вие разбирате много от съвременни жени. Да Ви попитам ли тогава, аз ако не е тайна, коя съм Ви подред за днес? (Малко дръпнато).

 

- В интерес на истината едва 25-та, но денят е дълъг. (С усмивка и надежда).

 

- Това значи ли, че трябва да побързаме, за да не ви бавя? (Опит за шега. Не правеше така, но ...).

 

- Не се притеснявайте – за мен е много важно и Вие да се чувствате добре. (Отново жизнерадостно).

 

- Яснооо, е няма ли да ме поканите на кафе? (Женско кокетничене. Наистина не правеше така, но ...).

 

- Разбира се, макар, че е странно, тъй като още не сме свършили работа? (Жизнерадостно и делово).

 

- Вижте, нека сме наясно, не правя нищо след среща на първо кафе! (Малко ядосано).

 

- Кафето беше Ваша идея, но пък и вие знайте, че аз кафе преди да свърша работа не пия! (Също малко ядосано, макар и да се сдържаше).

 

- Явно сте работохолик, деразайте, но без мене – не ме интересува вече вашия „инструмент“! Всяка уважаваща себе си жена, като мен, има нужда и от капка внимание! (Троснато).

 

- Вие, специално, така като Ви слушам - едва ли! Ако не греша вече Ви отделих цели 30 минути и това не помога. (Вече ядосано).

 

- А Вие Господин „Бързия” не чувствате ли срам, че подвеждате и обиждате жени като мен? (Ужасено).

 

- Аз жени като Вас, обслужвам, вече цели пет години и все още нямах оплакване - явно до днес! (Замислено и разочаровано).

 

- А-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а, моля Ви, забравете този номер! (С бяс и рев през сълзи, тръшва телефона).

 

- Май е време да променя стратегията, защото този Свят съвсем се смахнА! (Замислено затваря телефона).

 

© Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • С питане до Истанбул се стига! 🙂 Забавен разказ! Поздрав!
  • А от какво ще й идват оплакванията и мигрените вечер на жената, ако има робот? Не ни отнемайте правото да сме Жени с главно Ж, на кого ще ревем и кой ще ни е крив тогава?
  • Привет г-н Христов, това звучи професионално ... ... ама на ... не стана така баш ...
  • Благодаря Зигфрид, Благодаря Пепи, Те тва е оптимизъм от 35 - 25 да дадат ...
  • 25-та, бива. Както си казва сутрин оптимистът - днес от 35 да си поискам, 25 да ми вържат, пак е кяр!
  • 😆😆😆 Бравос, супер забавно! хехехе
Предложения
: ??:??