7 окт. 2013 г., 09:04  

Уроци по чужди езици - 3 

  Проза » Юмористическая
824 0 11
1 мин за четене

Урок номер четири - В университета


Ако решите да се записвате на курсове в университета, почти е сигурно, че те ще са на френски. Най-вероятно, преди да ви запишат, ще ви попитат дали говорите френски. Гордо кажете „Уи!” , като може за авторитет да добавите „Биен сюр!” („Разбира се!”) и да погледнете леко обидено.


В никакъв случай не се запознавайте с професора. За тази цел, най-добре закъснейте на първия ден от курса, а още по-добре - закъснявайте всекидневно. Така никой няма да има време да се занимава конкретно с вас.


Правете се, че записвате всичко, което професорът казва. Така няма да ви заподозрат, че не знаете френски. Задължително пишете! Може да са отчаяни писма до роднините в България, в които им описвате как не издържате вече, но пишете! Ако професорът мине покрай вас, ще си помисли, че стенографирате.

А как ще си вземете изпита, ще го мислите друг път.


В почивката между часовете задължително слушайте френски шансони и припявайте леко. Песните на Едит Пиаф и Джони Холидей също са добър избор. Така ще демонстрирате отдаденост и преклонение към френската култура и изкуство, и вопиющо желание да усъвършенствате този език на мига.

 

Абиенто! (До скоро!)

© Елена Биларева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Ангеле, радвам се, че ти е било забавно да прочетеш!
  • Я отида във Франция, я не, но на уроци при теб непременно трябва да се запиша, за да съм сигурен в успеха си.
    Поздрави!
  • Септември, не само във Франция, но и в съседните френскоезични държави е така

    Радвам се, че "Урокът" те е развеселил и благодаря!
  • бРАВО
  • Много ти блaгодаря, Валя!

    Очаквайте утре Урок номер 5 - При лекаря. Включва съвети за това как да се справите при лекаря, ако ви боли гърлото. Има и ценни препратки към това как да реагирате на снимки на Монакския принц

    О ревоар!
  • Зареждаш!
  • Радостен да ти е целият ден, ма шер!
  • Оммм : https://www.youtube.com/watch?v=HszymCIN9Fw
    ... защото радостите ми днес започват с теб!
  • Ха-ха Лина, пусни си "Je ne regrette rien" ("Не съжалявам за нищо" - ще трябва да ти стане като мантра, ако решиш да използваш моите уроци

    Дани, ми това е супер! Много се радвам, че в тия опити за хумор намираш и нещо полезно

    Абиенто!
  • Ти знаеш ли, че така от няколко споменати думички, по-лесно започвам да възприемам езика
  • Леле! Отивам да си пусна Едит Пиаф. Абиенто!
Предложения
: ??:??