17 нояб. 2014 г., 18:22

Явор и Сливка 

  Проза » Рассказы
796 0 0
2 мин за четене

Късно вечерта, нека кажем сутринта, едно такси дремеше кротко чакайки някой да се качи и да го заведе по-близо до към вкъщи. Вратата се отвори и някакъв веселяк с гаджето си много интелигентно зададе въпрос на шофьора:
  - Извинете, колко ще струва от тук до Надежда?
  - Около 8 лева.
  - Ами, ако и приятелката ми се качи?
  - 8 кинта бе пич. Не ме ли чу?
  - Видя ли ма, СЛИВКЕ, нищо не струваш! Сеш'ли се? Хахахаа.
И седнаха отзад - първо тя зад шофьора, после той. Таксито тръгна, а момчето не спираше да се смее и чак започна да хълца.
Млади хора на около 22-25 години, явно увличащи се по техно музиката, защото излизаха от Ялта, а тази вечер там имаше техно парти.
И двамата бяха със слънчеви очила, явно да скриват блясъка в очите. Тя носеше малка бутилка минерална вода, за да гони сухотата в устата.
  - Яворе наистина не е смешно и ако ти не го осъзнаваш, аз съм потресена егати. Кви са тези селски обиди които ми нанасяш постоянно ? Това ли е твоето ОБИЧАМ ТЕ?
  - Виждам себе си в теб. Сеш'ли се.
  - Припознал си се, Бейб.
Говореха много силно защото излизаха от дискотеката и там музиката им беше объркала усещанията за реалност.
  - Сливке, хахахаа, ти между краката си имаш гевреек.Сеш'ли се?- изхълца яко на думата геврек неспиращия да се хили веселяк.
  - Искам да ти кажа нещо. Ще спреш ли да се хилиш? СПРИ ДА СЕ ХИЛИШ БЕ ЗАГУБЕНЯК, егати.
Явор направи опит да спре да се смее, стана тихо за миг и тя взе думата:
  - Ти си точния пример, какво от детското не трябва да остава в един възрастен. Смисъъъл, знеш ли кое ме издразни най-много днес? Това, че ме унизи пред всичките си приятели. Сеш'ли се? Ти ме нарече дебела." Тя се опита да си обуе летния панталон, но се оказа че все още е със зимния задник." Това беше добро. Смисъл-уцели ме. Чудя се, защо не разказах на приятелите ти някой неща за теб? За това, какъв си плазмод братле. Завел ме у тях, наредил ми свещи и цветя в цялата спалня. Ти ше ме ебеш ли или ше ме погребваш бе смешник? НЕ ТИ СТАВА, ЯВОРЕ. И ДВАМАТА ГО ЗНАЕМ И АЗ НЕ КАЗВАМ НА НИКОГО ЗА ТОВА, НО ТИ ТРЯБВА ДА ГО НАПРАВИШ, сеш'ли се? Кажи на личният си лекар бе братле. Кажи му: мойта сливка нищо не струва и е със зимен задник, ТОЕСТ ДЕ-БЕ-ЛА, но на мен пишлето ми служи само за изпикаване. Кога за последно ми купи подарък? Цялата история около съвместния ми живот с теб може да се събере в едно изречение. И то гласи "И после станало още по-зле."Сеш'ли се?
  - Тук да спрем.- с треперещ глас помоли таксиметъра Явор - Съжалявам сливке, но май ще се наложи да платиш на човека щото аз одеве нали купих дъвки, сеш'ли се?

© Чочоне Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??