23 мар. 2023 г., 13:38  

За първи път няма да гласувам 

  Проза
209 6 7

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

Причината е, че в настоящия момент всяка една от политическите сили, които се борят за място в парламента е опасна за родината. Продажните копелета се надпреварват да се доберат до властта, за да служат на чужди интереси с голяма лична изгода за себе си.  Всички те до един са национални предатели. Готови са да продадат и родната си майка, срещу комисионна под масата. Е, приятелчета, няма да стане. Този път - без мен и семейството ми. Бях най-големият противник на Радев, но днес  той ми изглежда най-трезво мислещ при стеклите се обстоятелства. Поне няма да ни вкара във война. Не искам върху София да паднат атомни бомби заради гнусните натегачи пред Запада. Не искам и хора като Копейкин да ни управляват. Сега е моментът на разума, на златната среда на Конфуций. Колкото и да е странно, България без парламент вирее отлично. Дебелосерците от НС са твърде много търтеи за малка България. Сега е важен само неутралитетът на родината. А морална подкрепа на украинците ще даваме. И на украинките - там не само морална!
 

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря ви от сърце за подкрепата на изразената от мен позиция! Сега повече отвсякога трябва да сме патриоти.

    1. Генек, прозрял си истината! Чест ти прави!

    2. Блу, тази мисъл на Марк Твен ми е известна, но се радвам, че я припомни на другите. Винаги си била мъдра и обективна. Мога само да ти се възхищавам!

    3. Христо, благодаря ти за великолепния коментар - раздвижен, леко гневен и абсолютно точен!

    4. Владимире, добре започна да изреждаш, но защо пропусна Кирчо Ленчин Промяната и Асен Василев - съденият за присвояване на интелектуална собственост. Благодаря ти, че си колинеарен с главната директриса!

    5. Георги, благодаря ти! Ти си с много точна преценка за реалността. Дано са повече онези, които разсъждават като теб. Тогава няма да могат да ни возят така често и така евтино.

    6. Доче, много благодаря за коментара ти. Той допълнително прояснява ситуацията.
  • " България без парламент вирее отлично"

    Точно! Иначе Алеко отдавна им е турил етикета: "И едните и другите са маскари"
  • Аз мисля същото за партиите.Не за първи път няма да гласувам, но вече съм напълно отвратен от политиците.Само Радев донякъде ми харесва в този момент.Точно така, Младен Мисана, повечето политици гледат келепира и са готови за него да продадат България(а вероятно и майките си - стига да има кой да ги купи!).Можете да прочетете моето стихотворение "Избори 2023г.", което е с твърде близко послание с това на автора.
  • Хареса ми позицията. В началото убедителна - в края още повече. И аз не искам Копейкин. Нито Борисов. Нито Корнелия. През последните тридесет години все търся да намеря някъде някой в този парламент... може би беше Дертлиев. Но той умря отдавна. А с него и идеята. "Свободен народ" беше най-хубавият вестник, който съм чел през живота си. Или пък чрез него съм чел младостта си.
  • А, честито! Ще видиш колко е хубаво вместо да си губиш времето с ония в парламента, да си използваш изборния ден и да си свършиш нещо лично и далеч по-смислено...

    П.П. Между другото, използвам повода- много са ми странни ония наши "сънародници" дето (повечето от години) живеят зад граница (и съответно смучат кат' пиявици и се възползват всячески от социалната система и придобивки на съответната държава-приемник) и въпреки това постоянно ни агитират, нас, живущите тук, да ходим да гласуваме (а ако не го направим дори недоволстват, злобеят и ни обвиняват в пасивност, глупост и безхаберие). Шшшш, алооуууу, като сте толкоз отворени- айде, оставете си там (сравнително) уредения животец, върнете се пак тук за две-три години, па да ви видим колко шъ ви издържи родолюбието и (фалшивия?) патриотизъм!!!
  • Отдавна не гласувам. След първите "демократични" години на еуфория и надежда, стигнах до извода на Марк Твен: "Ако гласуването променяше нещо, нямаше да ни разрешат да го практикуваме." По отношение на парламента - ако в Китай съотношението население - народни представители е като това в България, китайското народно събрание ще наброява над милион и половина.
  • За когото и да гласуваш - гласуваш за война!
Предложения
: ??:??