11 июл. 2014 г., 11:21  

Звезден град 

  Проза
1039 0 7
1 мин за четене

Ще литне ракета с моите най-добри приятели. Аз ще бъда командир. Иво ще брои парите и ще ги слага в една огромна касичка, Папи ще е навигатор, а Кари ще гледа за опасности и когато има, ще казва:

      - Код червено! Код червено!

Мимето ще ни раздава по три големи топки лунен сладолед, лунна пица за всеки с глазура от лунен кетчуп. Когато стигнем до града на звездите,  ще се разходим по музеите и ще спрем до звездния дворец. Ще запеем звезден рап, ще обиколим двореца на звездните жители. Когато ги видим, ще ги поздравим:

      - При-я-тно ни е да се за-по-зна-ем!

Ще тръгнем за курорт ,,Звезден прах". Ще се настаним удобно в стая по двама. След SPA процедурите ще влезем в джакузито, но вместо вода, ще има бълбукащи звезди. Няма да искаме родителите си, защото ще ни заповядват:

      - Не яж това, яж това! Не ходи никъде, само там! Не пипай нищо, пипай своя багаж!...  Но ние си знаем. Ще пием сладко зелено вино, ще ходим на безтегловно плуване... И какво ли още не. Когато ни домъчнее за семействата ни,  ще се приберем у дома!

© Ирина Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря на всички Вас за тези мили думи!
  • Браво за хубавото писане и фантазията.

    Само една малка забележчица - много хора грешат думата "опасност" - тя се пише така, както е написана тук. "Опастност" е руски вариант - допреди 40-тина години никому не хрумваше да я пише така... След това училите в Русия е пренесоха по този начин тук... Ти я пиши правилно, защото нашият, българският, език е по-стар и богат... Но ти вече май го знаеш...
  • Ухааа... страхотна фантазия...
    Само че... учтиво е да отговаряш на коментарите... /може някой да ти даде правилна насока/ и то на такава утвърдени автори като - Дани, Емил, Моника, Николова, Мария и други...
  • В такъв случай, хиляди аплодисменти за малката гениална писателка!
  • Моника, тази "страхотна фантастика" ни е поднесена от едно дете, което е само на 10 години!!! Подчертавам тази подробност, защото е съществена! Ирина - катеричок - не е на 13 - представи се на толкова, за да може да се регистрира. Опитът и да влезе в сайта с истинската си възраст беше неуспешен, затова се наложи да завиши възрастта си.
    Страхотен е този лунен сладолед, малка сладкодумнице! Благодаря, че ни почерпи! Чакаме дледващата твоя щедрост, умнице!
  • Вече си имаш един верен фен в мое лице. Браво, много ми хареса.
  • ...Бълбукащи звезди, лунен сладолед, зелено вино и безтегловно плуване?!!!...ммм страхотна фантастика! БРАВО!!!! Сега си мечтая за вкуса на лунния сладолед, който никога не съм опитвла и какво е да си на СПА процедури в курорта "Звезден прах".. 6 +!!!
Предложения
: ??:??