9.11.2016 г., 14:08 ч.

Моралната девалвация в ерата на Водолея 

  Есета » Ученически, Философски, Лични
1367 1 4
1 мин за четене

(теза)

 

 

             От 21 декември 2012 година светът навлезе в т. нар. ера на Водолея. Зодиакалният знак на Водолея – всеотдайният интелектуалец и доброжелател в зодиака, предполага всички жители на планетата да се свържат духовно, интелектуално, ментално и емоционално по между си. Но дали хората, превърнали се в роби на модерната технология, ще загърбят лъжливата истина и ще открият както собственото си аз, така и чуждото? Има надежда за морална еволюция на съзнанието. Факт е, че се намираме в най-ранния стадий на такива, но ако се обединим и обезличим лъжливия кумир на световно единство, ще прекрачим границата на общоприетото и ще навлезем в трансцеденталното и индивидуалното мислене. То ще ни изведе над познатите за нас морални образци. А както е казал Плиний Стари: "Единственото сигурно е, че няма нищо сигурно." с която мисъл ни показва, че всичко е в наши ръце и ние сме тези, които трябва да решим какво да сторим за нашето по-добро бъдеще. 

© Княгиня Нощ Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти, Людмил! Не, не съм прочела твоето мото. Това съм го писала не скоро. Отделно имам афинитет към астрологията и се старая да се ориентирам в какви времена живеем с помощта на древната наука. Много ми става хубаво на душата, когато видя, че има и други последователи на това учение. Отново ти благодаря, че посети и мен, Людмил, и ти желая хубава вечер!
  • Добър и нужен апел. Човечеството няма друга полезна алтернатива, освен надграждане в личностен план и духовно обединение. Да не си прочела моето мото в профила?
  • Младене, това празно множество, за което ти говориш, аз го асоциирам с т.нар. das Man. Това са хора толкова безпомощни, че са приели безапелационно едно конформистко вярване, че задаването на въпроси и стартирането на философското им същество /което се заформя, когато започнат да се съмняват във всичко/ са табу. Просветлените малцинства ще се разгърнат след години и вярвам, че светоусещането ще се промени.
  • Безусловно отправяш едно предупреждение към човешкия род, Аделайд, застанала на прага на Епохата на Водолея. Съгласен съм, че има нужда от подобни предупреждения и то остра нужда. Споделям честно с теб, че не вярвам в обединението, от което сенуждаем за спасението си. Защото е смислено само онова обединение, на което отделните компоненти имат общо сечение. Ако сечението е само празното множество, то тогава обединението бихме могли да наречем символично: орел, рак и щука. А подобни обединения винаги са ялови! За съжаление не съзирам такова непразно сечение. И значи съм в тима на песимистите. Бих се радвал да ме опровергаеш. Продължавай да ни подаваш храна за размисъл! Приветствам те, защото всички се нуждаем от това - по един или по друг начин!
Предложения
: ??:??