24 dic 2019, 10:18

Бъдни вечер 

  Ensayos
1619 1 4
2 мин за четене

Интересно! Написах го и копнах за фейса, преди да го пусна, а то взе, че изчезна. Не мога да го върна копи фейс ... Привет, Човеци! Довечера е Бъдни вечер! Всички се готвят за нея както могат, но с всички сили. За изключенията... Да, дааа! Има ги! Това са хора с угаснал живец. Живеещи ден за ден. Не защото нямат хоризонт! Не защото са смазани от проблеми! А, защото огънят им е угаснал! И, аз се чудя как може да се палне пак. Какво може да им върне емоциите, надеждите, желанието за живот? Нямам отговор. Ако имате, споделете. Искам да помогна поне на един, защото познавам повече. За празнуващите... Дали се замислят какво празнуват? Може би, ако се замислят, ще живнат и душите им. Защото, тия празници не са само ядене, пиене и подаръци! Самото име " Бъдни вечер" е показателно! Вечерта преди бъдещето! Вечерта, когато всичко старо е свършило и разчистваме за новото. Вечерта на равносметките. В огъня гори бъдник. Не иглолистно, а широколистно, бавно горящо дърво. Добре е да е дъб. Защо? За да имаме време. Да си изчистим душите и да ги отворим за раждащото се бъдеще. Да ви кажа, аз не се вълнувам от броя манджи. Мен ме вълнува уюта в тази нощ. Вълнува ме единността на семейството. Искам всеки да си спомни преживяната година, да се зарадва на доброто, да си признае грешките, да си помечтае за онова, което чака от новата година. Никой няма илюзии, че някой ще донесе берекет , късмет, чудо.. То, чудото за това е чудо, защото се случва веднъж! И, как да се зарадваш на готово поднесеното? Като не си го поръсил с пот и сълзи? Върви го ибяснявай на масовия човек! То, за това е казано, че материята е важна за духа, но не може да го замести! А днес имаме нужда от дух! Огромна нужда! Казват, какво толкова? Ден като ден! Всеки ден може да е! Ще е просто поредният! Не! Не е така! Представете си как във всеки дом са седнали и си говорят за отиващата си година. Как откровено, сърдечно споделят постигнатото и непостигнатото, как си искат прошка за грешките и заедно планират следващата година, набелязват онова, ккето трябва да приключат в оставашите няколко дни. Знаете ли каква чиста, светла аура ще обгърне земята? Тя не е обгърната само от въздух, който сме замърсили до невъзможност за дишане! Обгърната е и от аура. Тя е формирана от нашите емоции и излъчване. И също като въздуха е лоша. Подтискаща! Задушаваща!  Та, много искам да ви пожелая, Човеци, да си изкарате една светла, осмислена, задушевна Коледа! Започнете тази вечер, като си отворите душите, за да влезе в тях светлината!     Да бъде светлина! И, да посрещнем доброто бъдеще! Прегръщам ви!

 А! Стана! Дали ще се изпрати?

© Маргарита Ангелова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??