20 sept 2013, 19:53

Двете най-важни мантри 

  Ensayos
1044 0 2
2 мин за четене

Двете най-важни мантри

 

Мантра означава ДУМА или израз, които имат значение с вибрациите си за душата и духа, за живота и подсъзнанието… Такива са думичките „УРА“ и „МИР“. Ура – това означава У – РА, значи ПРИ Слънцето – у – при и ра – Слънце; при Слънцето - значи близо до него – аз и Слънцето сме едно - единство, съединение. Слънцето, като бог Хорс /Даждбог/,  това е ТРЕТИЯ енергетичен център – ядро на съзнанието, което в човешкия организъм се намира на нивото на пъпа в гръбначния стълб, неговия цвят е ЖЪЛТИЯ… В традицията на ВЕДИЧЕСКАТА култура  се поздравява сутрин Слънцето с възгласа: „Ура. Здравей мило Слънце.“ Може и да се молим на него - по-точно НЕ да се молим, а да помолим за съдействието му - да поискаме НЕЩО. Слънцето е съзнание, велико съзнание…  „Освети моите пътища – пътищата на моя ден, на моя живот…“ Това е велико дело, да стигне човек до тази идея за почитание – контакт  със Слънцето. То  е ОБЕДИНИТЕЛ на всички наши Предци – от боговете до последния – ТЕ са хора, които независимо от богопоклоненията си без съмнение са почитали Светилото, точно ТОВА ги обединява... Според ведическата традиция няма по-хубаво от това да се обръщаме към Слънцето – било просто да го приветстваме, било да искаме ПОМОЩТТА му в нашите цели. Може да видите моето есе „Ведическа култура“…

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=305840

 

С думичката ура е желателно да завършват МОЛИТВИТЕ: „ура, така да бъде“  –  а не АМИН – амин означава Амон, а Амон, както и Йахве са демони;  Амон е Сет – което значи демон и змей…

 

Другата важна думичка ТОВА е „МИР“. „Мир“ съдържа буквата  „М“, която указва на майката Земя и следва „ИР“ – ТОВА е красивия СВЯТ на хармонията и щастието ИРИЙ - от славянската митология – там живеят боговете – в ИРИИ. Следователно, мир означава, както знаем хармония, спокойствие, равновесие – БОЖЕСТВЕНОСТ, която произтича от съединението на земните неща с Ирии.  Затова навсякъде може да се произнася думичката МИР – идваш си в къщи, казваш „мир“;  излизаш – „мир“… Навсякъде, където пожелаем, можем да произнесем думичката МИР - тя означава оставям или заварвам най-благоприятното СЪЧЕТАНИЕ на нещата, желая и се стремя ТАКА да бъде…

 

Ура и/или мир.  „Ура“ вместо здравей означава: здравей в присъствието на Слънцето, пред лицето на Хорс…; или вместо "радвам се" казваш "ура", вместо довиждане - ура - остани със Слънцето… Същото е и с „МИР“ – майката Земя и Ирии да бъдат с мен …

 

Това исках да кажа за ТЕЗИ две най-хубави ДУМИ – МАНТРИ.

 

Лесничея                                            19.09.2013г.

© Леснич Велесов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??