27 abr 2011, 10:06

Изпитанията на човека 

  Ensayos » Estudiantiles
12134 0 4

   В живота на човека могат да се срещат какви ли не изпитания още с раждането му. Има много видове трудности, с които трябва да се справяме сами или с чужда помощ. Дори малки изпитания като бягането с препятствия също е предпоставка, за да спечелиш състезанието. Лечимите и нелечимите болести са огромни изпитания, зависещи живота на човека.

   Тези големи и малки препятствия трябва да се преодолеят от техния притежател. Независимо малък или голям си, тези трудности винаги съществуват. Без значение е как ще се пребориш с тях - сам или с помощ, но те са като предизвикателство, помагащо ти да минеш на следващото ниво. Не трябва да се предаваш при всяка малка спънка, защото винаги ще има такива и ако се предадеш, няма никога да се изкачиш по своята житейска стълбичка и никога няма да постигнеш желаното, без хъс и упоритост.

   Всеки минава през своите изпитания в живота, въпросът е дали и кога ще се предаде или ще се пребори с тях.

© Мая Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Радвам се
  • Мерси свърши ми доста работа перфектно е.
  • Ами защото много започнах да повтарям някои думи и реших да го посъкратя малко.
  • Някои изрази са добри, но повечето са доста сухи. Темата е хубава, но защо е толкова кратко?
Propuestas
: ??:??