КРАЖБАТА
Пиша това специално за един човек. За оня, който открадна. Сигурна съм, че ще го прочете, защото знам, че чете нещата, които публикувам. Иначе не би могъл да открадне есето ми "Какво е и какво не е любовта" и да го публикува от свое име в Pomagalo.com. Пиша го и за всички ония, които правят или биха извършили подобно нещо.
Защото това е кражба и друга дума няма. И ако този човек и другите около него са недоволни от живота в България, нека да знаят, че той е такъв заради хора като тях. Хора, които крадат. Хората, които окрадоха парите на държавата, които окрадоха труда на народа си и го обрекоха на бедност.
За живота и стандарта ни са виновни такива хора. Крадливи, корумпирани, безотговорни дребни душици, за които не е морална пречка да посегнат на чуждото.
Знам, че ще прочетеш. Не зная мъж ли си, или жена, нито на каква възраст си. Нито какво и колко си спечелил от тази кражба. Не те познавам и не знам дали ще почувстваш срам или угризения, но бих искала да имаш достатъчно ум в главата си и да разбереш какво ти казвам. Защото "морал" не е измислена дума без съдържание. От морала на хората в едно общество като цяло зависи и живота на това общество. Обществото, в което живееш ти и живеят или ще живеят децата ти.
© Даша Todos los derechos reservados