17 nov 2005, 23:48

Любов 

  Ensayos
2674 0 3
    Какво е да обичаш? Любовта, тази измамница пристъпва тихо на пръсти, закачила на гърба колчан със стрели, мило се усмихва ...и в миг - опъва тетивата си... Стрелите и попадат с невероятна точност в сърцата в момент, в който щастливо и се обричат. Има ли я, или просто е измислена от някой поет, художник, възпята от странстващ рицар, вградена от строител. Единственото и желание е да се сбъдва. Да те разтопи и да препуснеш като поточе,което пее песента си на ноща, да познаваш болката от прекалената нежност. Да бъдеш ранен от собственото си разбиране за любовтта и да кървиш по-своя воля и с радост. Да се събуждаш призори с хвъркащо сьрце и да и благодариш за новия ден, отреден за любов!Да почиваш през обедните часове и да мечтаеш за любовния екстаз. Да се завращаш у дома по здрач с благодарност. И да заспиваш тогава с молитва за любимия в сьрцето си и с песен за възхвала на усните.  Виждам я в талантливите рьце на майстора дърворезбар,който извайва любимата си, виждам я в песента на птиците, във волния им полет. Любов-възпята, истинска или просто илюзия?

© Евелина Мавродиева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??