14 jun 2006, 20:41

Любовта 

  Ensayos
3372 0 1
1 мин за четене

     Любовта е много общо понятие. Любов към Бога, любов към ближния, към животно, към родина, любим човек, любим отбор. Това чувство е дълбоко, то е вродено във всяко същество. Откакто съществува човечеството, съществува и тя - любовта. Ако нямаше обич между хората, светът щеше да е по-лош. Благодарение на любовта съществува светът, хората създават свои семейства и приятелски връзки без граници. Хора от различни страни подържат връзки помежду си.
     Любовта между двата пола - мъж и жена е най-вълнуваща. Тя е най-нежна и красива. Няма човек, който да не е усетил тръпките на любовта, тя носи радост и тревога. Любовта е една приказна магия, едно велико чудо. Ако е истинска ще остане завинаги в сърцето. Любовта е страстна, но и много опасна, особено ако има изневяра. Тя преминава като стихия и не се завръща никога. Човек е щастлив с любов, но понякога има и сълзи в нечий излъгани очи. Може да обичаш без другия да разбере, това е най-нещастната любов. Да обичаш човек, който те отблъсква е най-жестоко. Аз мисля, че без любов немога да живея. Тя ми дава криле, понякога трудните за мен неща изглеждат лесни, когато мисля за любимия човек. Понякога правя грешки подведен пак от това велико чувство, но съм склонен всичко да понеса в името на любовта, заради любимия човек. Готов съм понякога на много жертви в името на любовта. Може след време да не мисля така, но още не съм наясно с живота. Може и да страдам някога, но за да е щастлив човек в любовта, трябра да жертва много неща, да прощава, да се лишава и понякога да размишлява.
     Друг вид любов е между деца и родители. В името на това чувство нашите родители се жертват за нас, Работят неуморно, за да задоволят всички наши капризи, готови са на всичко за децата си. Любовта към природата и животните ни помага да опазваме всичко около нас, това ни помага и да живеем по-добре.
     Когато човек извърши някаква добрина подтикнат от някакво чувство - за мен това е любов. Трябва да изпитваш любов към Бога и ближния, за да вършиш добри дела. може да помогнеш на някого в беда или да се направи нещо в името на някого или нещо. Без значение - ти се отдаваш на любов.

© Стоян Харизанов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??