28 mar 2010, 20:16

Нека ти разкажа... Нека бъдем бели! 

  Ensayos » Otros
1716 0 0
2 мин за четене

Не, не се бъркай, не е Хорхе Букай, а приятелка, която иска само да сподели. И какво? Не ти се слуша вече ли? Както искаш. Изборът е твой… Исках да говорим за лесните неща, да проведем лесния разговор и да стигнем до лесния извод, че лесното е всъщност безинтересно. Но защо да търсим нещо различно, нали затова го има лесният живот – лесните мисли, лесното съзнание, лесните хора, лесните пари, лесните удоволствия. Нима не е по-удобно?! Защо да добавяш нова боичка в черно-белия си свят, като има достатъчно нюанси на сивото, които да побъркат бедната ти главица от мисли? Защо ти е дъга, щом се радваш на сиво слънце, малко по-бледосиво небе, по-тъмносиви облаци и куп сиви хора – кой от кой по-сиви, но всеки си придава цвят – виж ме, аз съм жълт или червен, другият пък бил син, трети – зелен. И в този пъстър свят от заблуди и сив еквивалент от реалности разбрах, че всъщност само черното бие на очи. А къде остана бялото? Изгубихме ли го? Не, то е от трудните цветове – толкова ярко отразява всички, че не можем да доловим пищността му. Изящество, което ще остане само мираж… Съвършенството, към което няма да се стремим… Защо да се хабим? Та нали и черното привлича? И е само на една ръка разстояние... Сложи си черните обувки и черния костюм, гримирай се набързо в черно (опушен грим му казват май – опуши и сърцето си, ако можеш, ще ти е по-лесно, повярвай!), и да не забравиш черните очила! Видя ли вече черния си съсед, а черния продавач в магазина? А черните ти приятели? Нима не знаеше?! Да, всички до един са черни. Остана ти само една жива илюзия – ще посмееш ли да убиеш и нея… Само не чупи огледалото (казват, че носело нещастие, или май беше 7 години нещастна любов, но за нея ще ти разкажа друг път). И ти си черен, да! А щастлив ли си? Вземи си черното чувство за хумор, ще минеш и за такъв ;) На всички ни отива черно, и все пак НЕКА БЪДЕМ БЕЛИ!

 

 

P. S. Май не достигнахме до извода, към който се запътихме – какво пък – важното е: БЕШЕ ЛЕСНО! Дано поне намериш нещо интересно, за да не ми се караш лесно-лесно, че те измамих – откраднах трудното ти време с лесни залъгалки :P

© Мануела Петлешкова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??