24 abr 2021, 11:21

От какво се нуждае човек? 

  Ensayos
1678 3 5

          От какво се нуждае човек ли? От обич под всякаква форма. От един мил жест, една топла усмивка или блага дума. От доверие и уважение към отсрещния човек, както и към всички останали, било то близки, приятели или просто познати. Прави добро, за да получиш добро. Доброто побеждава в повечето случаи, така че смело напред! Човек има нужда и от протегната приятелска ръка. И от уютен и топъл дом, в който няма търпение да се прибере отново след дългия ден. При семейството.

© Дени Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Чудесного Нового года!
  • Всё очень верно! Сей добро и родиться счастье!
  • Кратко и ясно! Браво! Добрината, която човек прави на другите, се връща! Може би не от същия човек, а от друг. Прави добро, дори и тогава , когато те хулят. В края, доброто побеждава! Не се притеснявай, дали другите ще го оценят! Човешките оценки не винаги са добронамерени, било от егоизъм или от завист. Този, който има щедра душа, ще те оцени и ще те подкрепя. Важно е този, който е над нас, невидим да те подкрепя чрез дарбата, която ти дава. Така че смело напред! Поздравления!
  • Долу горе само от топлина. Откакто се е родил първия човек на земята. А тя се заражда при по-особени обстоятелства. От там произлиза всичко останало.
  • „От какво се нуждае човек ли? От обич под всякаква форма.“ -

    Напевно като „анапест“!
Propuestas
: ??:??