3 feb 2009, 15:36

Приказка за една неродена любов 

  Ensayos » Personales
1545 0 0
2 мин за четене
  Посветено на Веселин

ВСЯКА ПРИЛИКА С ДЕЙСТВИТЕЛНИ ЛИЦА И СЪБИТИЯ Е НАПЪЛНО НЕСЛУЧАЙНА!

 

      К и Р бяха най-добри приятелки. Веднъж двете приятелки решили да отидат на плаж и за да бъде по-интересно К поканила едно момче да отиде с тях. В пък на свой ред поканил В. Това се случило на 19 юни 2007 година. От тогава животът на Р се обърнал на  360 градуса.

     Както се пее в една песен: "Когато за първи път те срещнах, прости ми ти, не те познах, но ти ми спомняше за нещо, което дълги дни копнях." Да, Р го срещна, но разбра, че с нейната приятелка К харесват едно и също момче. Р се оттегли, за да запази приятелството си. В и К станаха двойка.

      Веднъж Р, К и В излязоха заедно. Р се чувстваше  като излишна и не само - видът и мисълта за щастливата двойка я изгаряше отвътре. К се досети за чувствата й, защото никаква истина не би могла да остане дълго скрита. Р реши, че трябва да се дръпне от В и К и да си намери приятел.

      Не след дълго двойката К и В се раздели, но си останаха приятели. Р се терзаеше от мисълта тя да е предтекстът, под който В да може да вижда К, но в същото време беше и радостна, защото това беше единственият начин Р да е близо до В и дори да контактуват. Но и този вид връзка между К и В не продължи дълго.

       Когато К и В престанаха да се виждат, Р загуби възможността да бъде до В. Тогава Р реши, че В е загубена кауза и усилено започна да го търси в другите момчета. Първият опит претърпя пълен провал, също и вторият, и третият... Никой не можа да замести В и което бе по-лошо - с всеки изминат провал Р все повече копнееше за него. Ужасяваше я мисълта да остане без приятел, защото тогава започваше да мисли за него.

Тя се опита да поддържа някакъв контакт с В. Достатъчно й беше само тя да е край него. Само че той не й даде и този шанс. Тя искаше да му даде всичко, което приятелката й К не успя и знаеше добре какво иска той.

      Веднъж, когато Р най-много имаше нужда от приятелско рамо, В единствен се отзова и тя се почувства окрилена.

Краят на историята наближава. Р имаше рожден ден. Ставаше на 19 години. Тя измисли всякакви начини да прекара рождения си ден с него, но всички опити бяха отблъснати по не много красив начин дори грозен.

      Остава великият въпрос: Ако две години не бяха достатъчни да те забравя, дали ще ми стигнат още две да те намеря в някой друг?

© Ради Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??