12 abr 2007, 15:47

Слънцето в моя живот 

  Ensayos
4142 0 1
1 мин за четене

Замислял ли си се някога защо те наричам така? Защо винаги започвам със "слънце". Това не е просто едно обръщение към любим човек. Поне не за мен. Ако беше така, можех да избера още милион. Но аз не напразно те наричам точно "слънце". Слънцето е най-важното за нашият живот. Благодарение на него ние всеки ден се радваме на живота. Без него нас нямаше да ни има. От него зависи всичко. За мен ти си моето слънце. От теб зависи дали ще съм щастлива всеки един ден, дали ще се радвам на залязващото слънце или ще плача, защото идва нощта, а аз съм сама и ме е страх. От теб зависи дали ще се радвам на малките неща или ще ги подминавам с безразличие. От теб зависи дали ще се радвам на живота. Преди, докато беше тук, ти - моето "слънце", всичко беше прекрасно. Но сега не си тук. Може би си слънце за някой друг и той също е толкова зависим от теб, като мен. Но живея  надеждата, че някога с теб ще се съберем и ще бъдем истински щастливи, че ще имаме една прекрасна безоблачна любов. Ти си моето слънце и аз завися от теб!

© Надя Цветкова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??