27 ene 2012, 13:44

Снега и сивите 

  Ensayos » Civiles
920 0 2
1 мин за четене

Докато от небето се сипе бяла красота, аз седя и гледам сивите новини. Там ми казват, че не е хубаво да излизам, мога да закъсам с колата, може някой да ме блъсне. Може без да искам да се озова на някоя хижа, високо в планината, където няма ток. От екрана ми говорят, че мога да измръзна – трябва да се облека, все едно на пътешествие до полюс съм тръгнал. Казват ми, че и епидемия е плъзнала – горките хора по улицата – всичките се разболяват, защото не са гледали месиите на сивата реалност! Лекарства – купувайте ги всички! Така призовават маскираните в бяло касапи! Купете си ваксини – против грип, против всичко – къде-къде по-безопасно е да си тровиш кръвта с всичко от медицинския шкаф, отколкото да приемеш смъртната опасност да хванеш хрема! А ако случайно някой хване хрема – нека ходи при здравните бизнесмени да си вземе 2 кила лекарства – „С ръка на сърцето казвам – нищо няма страничен ефект!”.

 

И така електронните пророци призовават да седим у дома, да гледаме каквото пускат –

новини,

сериали,

новини,

сериали,

новини,

сериали,

глупави вулгарни предавания и пак новини и пак сериали!

 

А как искам в ръката ми да има брадва!

© Иван Радев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??