15 feb 2011, 20:47

Светоусещането на съвременната жена 

  Ensayos » Personales
12119 0 2
3 мин за четене

Светоусещането на съвременната жена

 

         Каква е модерната жена? Тази, която по цял ден стои вкъщи, готви, шета, гледа децата и слугува на мъжа си?! А може би онази, която се влачи по земята след поредната пиянска нощ?! Или пък тази, която прави всичко, за да получи една глупава лъскава дрънкулка, онази , просещата любов?! Не!

         Модерната жена не е парцалът, с който мъжът да заличава собствените си грешки! Тя не е онази кукличка, която можеш да имаш само с едно щракване на пръсти! НЕ!

         Съвременната жена е уважаващата себе си. Съвременната жена може да се справя с живота си сама. Съвременната жена е тази, която не показва слабостите си, тази, която не занимава целия свят със собствените си проблеми. Съвременната жена е преуспяваща, силна, смела и едновременно с това страстна, нежна и ранима... Съвременната жена е нежната орхидея, която се страхуваш да докоснеш, за да не пречупиш нежния ù, на външен вид, цвят. Съвременната жена е красивата картина, от която не можеш да свалиш очи – цветна, ярка, многолика…

         Всеки един човек усеща света по коренно различен начин. Един ще ти каже, че чашата е наполовина пълна, другият – точно обратното. Единият ще те гледа в очите, докато говори, а другият ще рее поглед в нищетата. Всяко живо същество мисли по различен начин, светоусещането за света е различно при всеки един човек, при всяка жена, при всяка модерна жена…

         Някога заглеждали ли сте се в… в залеза?! Красив е, нали?! Но за всеки е красив по различен начин. На едни им навява тъга за угасващия ден, за втори той е… той е просто красив, трети пък ще се възхитят на цветовете му... Но знаете ли – той е много повече от това. Той е вдъхновение, той е романтика, той е… той е една от онези картини от живота, които колко и да искаме, не можем, просто не можем да опишем с думи. Той е онази последна частичка от деня, която се опитваш да запазиш до последно. Той е онази жарава, която знаеш, че ще те опари, но все пак посягаш, за да я докоснеш… Той е онзи сън, който не искаш никога да свършва… Това означава той за мен, но се обзалагам, че за Вас е нещо много по-различно!

         Модерната жена е онова момиче, което виждате на улицата. Онова момиче, което има смелостта да се бори за мечтите си. Онова момиче, което не се срамува да каже какво мисли. Онова момиче, което  ще остане себе си, независимо от това какво ще се случи. Онова момиче, което не иска да върви по чужди стъпки, а да остави свои собствени. Да, аз съм онова момиче!

         Да, аз съм съвременната жена! Това е начинът, по който аз виждам света! Това е начинът, по който аз усещам, по който аз чувствам! Това е животът, който винаги съм искала да имам! Това е моята гледна точка! Не твърдя, че това е светогледът на всяка модерна жена! Нямам право да го правя! Коя съм аз да казвам кой какъв е! Коя съм аз да слагам всички под един знаменател?!  Но тъй като това са моите мисли, моите листи и моите думи, ще си позволя да добавя, че съвременната жена  не е тази, която всеки харесва, не е тази, за която всичко е на всяка цена. Бъдете себе си! Единственият начин да се запазите като личности, а не в едни момент просто да се изгубите в димната завеса на живота…

© Ралица Георгиева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Много ми хареса.Днес спорих с една приятелка точно на тази тема и мисля, че ако тя прочете това ще разбере точно какво съм искала да й кажа.Наистина страхотно е!Поздравления!
  • В началото звучиш малко феминистично настроена,но иначе се е получило добре.
Propuestas
: ??:??