23 ene 2008, 23:29

Сърдитият млад човек 

  Ensayos
1080 0 1
1 мин за четене

Кръвта ти кипи, стиснал си яростно юмруци, искаш да се пребориш с целия свят. Не се примиряваш с неправдата, предразсъдъците, закостенялото мислене, искаш да те уважават и зачитат, а не постоянно да ти забиват нож в гърба. Не си в състояние да се приспособиш към лицемерното общество, в което живееш, да си "удобен"за останалите. Не искаш и не можеш да измениш на себе си. Не, повтаряш си непрекъснато, аз ще бъда себе си! Няма да допусна да се месят в живота ми, ще се боря да запазя ценностите си! Упорит, понякога до болка, независимо от всичко, което ти набиват възрастните в главата, вървиш с изправени рамене напред, напук държейки на своето. За нищо на света няма да се предадеш на рутината на ежедневието, на пасивността на хората, няма да се оставиш и да превърнеш съществуването си в стремеж към трупане на пари. Достатъчно е да погледнат в очите ти, за да разберат какво таиш отвътре. Ти си отворена книга, по която тепърва се пишат страниците. Океанът на живота се простира пред теб. Ти искаш да живееш пълноценно, да поемаш със сетивата си красотата на Вселената, да се удивляваш и  дори да се прекланяш пред нейното величие. Ти си Сърдитият млад човек и въпреки че си окачествен от другите като такъв, всъщност си изпълнен с позитивни качества. И не позволяваш да те унижават. Знаеш колко струваш и не се кланяш на никого. След всяко падане се изправяш отново.

© Ниара Норууд Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??