10 jul 2024, 9:45

Тайно откровение в Библията, което е явно, но не забелязваме 

  Ensayos
373 3 44
4 мин за четене

    Може да ви е известно, че много учени по странни стечения на обстоятелствата са изчезнали, когато са се опитвали да разтълкуват писанията на „Стария завет“. Библията, така позната и достъпна, всъщност е код, който могат да прочетат правилно единствено посветените. На обикновените хора, е дадено да ползват познанията, описани в Библията само на определено ниско ниво.

    Не безизвестния руски писател Булгаков например, е завършил жизнения си път зле, посвещавайки част от живота си на изследването на месиянската конкретика в „Стария завет“. Такова изследване представлява неговия роман „Майсторът и Маргарита“. Поради огласяването на това негово изследване, той завършва трагично. Макар, че никъде в световните анали на литературоведите няма да видите споменато това - от мен да знаете, че последната глава на романа, е написана от неговата жена и заключението е коренно различно, като извод, от самото повествование.

    Друг велик мистик за пример – Гогол, след неговото погребение, се е наложило да се изрови ковчегът му и да се отвори, понеже е имало съмнение за неестествено достигнала го кончина… Регистрирано е от следователите, присъстващи на ексхумацията, че вътрешната облицовка на ковчега, е била разкъсана така - като, че ли човекът е бил жив при погребването и се е борил за живота си с цел да излезе от гроба.

    В животът ми, също са се случвали подобни мистични явления. Имах на времето приятел, който беше препрочел Библията от начало до край. И макар, че аз съм атеист и до сега ми настръхва косъма от някои истини, споделени от него при дружеските ни разговори. Но, не това е главното. Потресе ме фактът, че той веднъж реши да коментира в писмен вид, мненията си за чудесата в Библията. Сътвори версия на случващото се в нея и искаше да я публикува. Но на третия ден след своята заявка, че иска да покаже, какво мисли пред света, внезапно почина - на 40 години, от неочакван инсулт.

    Той, имаше идея да огласи, какво всъщност ни казва светото писание в „Стария завет“. Но така се случи, че не успя.

     Това, което желая да споделя е, че: Ако искаш да изживееш дълъг и щастлив живот, не трябва да си пъхаш носа, там, където не ти позволяват божествените закони. Защото ние, човешките същества сме примитивни, от гледна точка на Бога. Нашето жалко и нищожно съществуване не заслужава божественото внимание, освен ако ние самите не се помислим за равни на Бога. Поради тази последна причина, духът божи не ни позволява да открием тайните на настоящето и битието ни, изцяло.

     Както се казва – роденото да пълзи, не му е дадено да лети. Това, е мое субективно мнение, което не е задължително да се натрапи на всеки.

     Какво място заемаме ние хората във вселената сред нашите извън-земни събратя? Ще ви цитирам някои известни текстове от Библията, но така, че да погледнете на тях с друг критичен поглед, който много от вас не притежават.

     Във първата книга на Мойсей от Стария завет глава първа, двадесет и пета точка се казва, че Бог е сътворил земните зверове по вид, порода и т.н. А след тях, е създал по свой образ и подобие човека. Създал го е, за да владее рибите, зверовете и цялата Земя (съкращавам в цитирането, който иска може подробно да прочете в Библията). По-нататък в точка 31-ва се казва, че Бог след като видял, че всичко, което е сътворил е добро, на шестия ден – отново създал човека. Как? Нали човека, беше сътворен по образ и подобие божие, преди това!?

     Може и да ви разочаровам, но само слепите не биха разбрали какво ни казва Библията. Създаден е изначално човек, по образ и подобие божие – първи. А, по-късно втори човек, който не е божие подобие, от кал (според мен биоробот). За съжаление, ние, които населяваме Земята в момента сме хора, сътворени от калта - втория вид . Първият вид, не е оцелял или по-точно се е възнесъл в друго пространствено измерение.

    Последния възнесъл се „ мохикан“, от първия човешки вид, жертвал себе си за да спаси нас, е бил Исус Христос.

   Ето така Библията ни разяснява дискретно, защо ние, които сега населяваме Земята сме толкова деструктивни.

© Бостан Бостанджиев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • И как тайното е явно, а не се вижда? Столетия му трябвали да дойде бостан в авторски сайт да го о види и покаже 😄и тайна ли е нещо, което явно се вижда?!
    Само да се намеси някъде думата библия, и се започват едни безкрайни монологодиалого обяснения, умотворения, изводи, обяснения, и всеки е прав - за себе си! 🙃
  • Е, то сега трябва взаимно да се изколим. Щото като гледам, май всинца сме при Телеца. Само за пари и удоволствия се мисли и говори.

    Ако някой погледне към Небето, други го смъмрят, че гледа в погрешна посока.
  • Кривак, ето ти пример как да живееш: Мойсей казва: всеки който е с мен да вземе нож, нощес да влезе в палатката и да заколи баща си, брат си и... всички които бяха вчера при Телеца!
  • Както кажеш.
    Очевидно е, че ти ме познаваш най добре.
  • Криви, ако във вечния живот трябва да сте съквартирант на новия патриарх, дето гледа сърдито като прецицало маче, струва ми се, че е съмнително удоволствие... А иначе - струва ми се, че няма да я докарате до вечен живот, защото обладавате един от седемте смъртни гряха - гордостта. Не ви ли омръзна да се обяснявате колко сте вярващ, колко сте ревностен, как с Господ си пиете ракията вечер? Има достатъчно цитати в Библията за такова поведение, няма да досаждам с такива, както правят уважаемите сектанти в сайта, но би трябвало вие да си ги знаете...
  • Е, ние днешните човеци, нали сме много умни вече...
    Лично на мен ми е все едно, как и по какъв начин Бог е сътворил всичко. Той си знае.
    За мен е по-важно как трябва да живея и какво да правя или да не правя, че да наследя вечен живот. А точно това Библията ми дава в изобилие.
    Нека да съм наивен глупак - нямам претенции.
  • За вселената не знам, но Земята иззида Бог. Постави и крайъгълния камък и я подпря с четири стълба. После изтегли седемте небета и окачи небесните светила. Това признава сам Бог в книга на Йов. Което обяснява защо никой " вярващ" не цитира Библията. Дори не смята за нужно да я прочете!
  • Вселената, приятелю, е едно Произведение - съвършено, грандиозно, необятно и непостижимо за човешкия разум. Ако ти харесва, наречи го картина или поезия, симфония или нещо друго, холограма или компютърна симулация (нали така е много модерно сега). Но както и да го наречеш, очевидно е че Някой го е създал - такъв съвършен порядък сам от нищото е невъзможно да се появи.
    Та, ние вярващите се интересуваме от Създателя на всичкото това което ни заобикаля. Хвалим Го, както вие се хвалите тука взаимно и Го обичаме (нелицеприятно).
  • От коментара ти разбирам, че ти вярваш в машината и не се интересуваш, Кой я е проектирал и построил и защо. Един вид се прекланяш пред творението, пренебрегвайки Твореца.
    Абе, нали уж все творци сме се събрали в тоя сайт. Като ви хареса едно произведение, защо хвалите автора и му се възхищавате на таланта. Ами, ако произведението се е пръкнало само... ей тъй от нищото - под въздействието на някакви електромагнитни и гравитационни сили?!?
  • Безжичен, ти говориш за тварните неща. А Словото Божие говори за духовното.
    Физиката и другите науки изследват устройството на автомобила (образно казано), а Библията казва, че автомобила сам по себе си е куп желязо и без човекът не е в състояние да помръдне от мястото си. Но е от голямо значение дали водачът е трезвен и отговорен сядайки зад волана, или е пиян, надрусан и нагъл на пътя - т.е. не е без значение неговото състояние - душевното и физическото му здраве. Разликата е очевидна. Библията не се занимава с устройството на вселената, а с духовните неща.
    Иначе казано, науката разглежда и изследва творението като продукт, а Вярата ни запознава с Твореца и как човекът може да се приобщи към Него. Нека науката си върши своето дело, а Вярата нейното дело. Противоречие тук няма.
    Пък и всеки е свободен да вярва в каквото му харесва. Не е моя работа да отсъждам вместо Бога.
  • Кривак, атеизмът, пантеизмът, монотеизмът (юдаизъм, християнство, ислям), будизмът всъщност са философски виждания на своето време. Така е и с агностицизма, зороастризма, богомилството, алианството и т.н. Зависи как ги приемаме. За такива като мен, например, основните религии за СТО (Специалната теория на относителността) и квантовата електродинамика! Те двете ще обединят гравитацията и квантовата механика!
  • Добър вечер и на вас! Ей това се казва седянка от класа. Ще започна по-често да пописвам прозичка, такава кратичка, щом толкова хора намират повод да си побърборят. Малко е бъркотия това, което заварих, но нищо... Важното е, че си тренираме чувствителността на палците, докато натискаме копчалъците на клавата.
  • Пепи, спи спокойно дете невинно, атеизмът си отива.
    Лека вечер от мен на всички взели участие в дискусията.
  • По-рано мислех, че жените са по-завеяни и повече вярват в разни окултни, мистични, религиозни и др.подобни шашкънии и шантавании, в тоя сайт мъжете творци убихте всичко детско в мен!
  • Три петици и две сърца - ъпдейтнах. 😊 Но това не прави текста смислен и добър.
  • Петре, недей тъй бе човек - авторът има две петици и едно сърце вече.
  • Гениално тълкувание на Библията! Ти си гений, юзер без име - Бостан Бостанджиев. Дано не вярваш на писанията си. Ако пък вярваш - повреден ти е андроидният чип. 🤣
  • Какви са тези ''лични'' убеждения, Анани - вярвам във всичко и не вярвам в нищо?!
    Или някаква ''лично моя'' религия да си измисля?! Има и по-умни от мен хора. А на Кого да вярвам, аз си решавам.
  • Драги мой Криви, престанете с тези линкчета всички вие, престанете с ЮТюб, престанете с Уикипедия, нямате ли собствени мисли, нямате ли собствени убеждения, които сами да защитавате? Това ли са вашите вярвания, това ли са вашите убеждения - линкчета??? Дотолкова ли сте се зомбирали, та сте се хванали като удавник за сламка за този интернет? Приличате на някакви дечица, пред очите на които размахват дрънкалка...
  • Анани, нищо лично, но имаш много погрешна информация за пророчествата в исляма.
    Пепи, атеизма беше преходен етап в човешката история. Целта беше човечеството да загуби правилната духовна ориентация, за да бъде после лесно вкарано в кошарата на новата антихристова религия.
    И обърни внимание - в ислямския свят атеизмът не вирее. Той бе за нас християните. Атеизма изигра своята роля перфектно.

    П.П. Анани, ако наистина се интересуваш от исляма, ето малко подсказка https://www.youtube.com/watch?v=3JLwMoNpbnY
    Този линк е само една брънка от цяла поредица. Тук говори бивш мюсюлманин. С цитати от Курана, оборва исляма - направо го удря в земята. Има какво да се научи за тази сатанинска религия.
    Ютуба ще ти навре в очите сам и всичко останало от поредицата.
  • Криви, да напишете, че мюсюлманите очакват Иса /Исус/ показва пълното ви непознаване на тази религия, умолявам ви да се придържате към тръшкането как всички са гадни, пък само вие сте правоверен, това е много по-нормално за религиозните... А иначе за мюсюлманите Иса е просто пророк какъвто е Илия, какъвто е Мойсей, какъвто е Мохамед, който е последния пророк. Така че няма причина, поради която да чакат Иса да се връща, освен ако не се надяват да доне се по бира....
  • хрислам е като бисексуален! Оххх, все по-извратен става този свят!
    Не атеизмът, а сатанинските религиозни движения и секти се опитват да криминализират.
  • Засега е на етап обсъждане - още не е сигурно. Но по друг начин няма как мюсюлманите да бъдат подчинени на Антихриста, освен ако исляма не е в основата на тази нова религия. Историческия Иисус ще бъде принизен до ниво ''учител'' и ''пророк'', което напълно устройва мюсюлманите. Антихриста ще се провъзгласи за Месия - Христос. Евреите ще го приемат, защото го очакват. Мюсюлманите очакват Махди и Иса (Иисус) който ще обяви исляма за правата религия... според техните пророчества. Незапознатите с Писанията (поради слаба и повърхностна заинтересованост) християни също ще му повярват и ще го приемат и готово - световен мир. Обединени в името на дявола. Индусите и другите конфесии изначално са отворени към всякакви ''Учители'' пратени ''свише''...
  • За пръв път чувам за тая нова измишльотина Хрислам ама признавам, че е гениално. В смисъл, тя идеята е всички са се поклонят на Антихрист като на Бог, а един Хрислам би бил идеално средство лесно да се случи това.

    А това, че се криминализира атеизма в Русия и САЩ къде го казват ??? И това също е прекрасна идея, за да няма протестиращи срещу Антихрист. Нещата явно сериозно вече се подготвят ама къде го пише това, че нещо съм пропуснал и не виждам да го пише някъде?!
  • Всъщност, Криви, ако някой някого ще гори, то едни християни ще горят други християни. Няма по-голяма омраза от тази между "братя". Да ви напомням ли как патриархът изгори Василий Врач, а папата изгори Джордано Бруно? Или да ви напомня онази великолепна реплика: "Колете всички, Господ ще познае своите"... Няма фанатизъм, който да не води до кланета и пожарища. А по-фанатичен от религиозния фанатизъм досега не се е появил...
  • Въздигането, възхваляването, тълкуванията и вярата в писанията са в основата на някои секти и неортодоксални християнски религии и движения. Православието и католицизмът за това са правата вяра, двата основни ортодокса на християнството. Те дават насоката и учат хората да вярват и какво да спазват и следват по пътя на вярата и спасението. В Щатите е пълно със секти и религиозни общности: масови самоубийства и убиства, безбрачие, групов секс, общи деца, без достъп до болници и т.н. Прекалено много вреда нанасят, факт!
  • Не. Утре ще горят малкото останали верни християни, затуй, че ще откажат да приемат новата универсална религия на Антихриста. Въвеждането на религия в училищата е подготовка към този момент. Напиши в Гугъл ''Хрислам''. Изглежда това ще е тази нова религия. Не се заблуждавай, че САЩ и Русия милеят за децата или за Господа.
  • Мисля , че е време да се спре с всякаква толерантност. В средата на 21 век, най-влиятелните държави( САЩ и Русия) криминализират атеизма, изваждат Дарвин от училище и въвеждат религиозно възпитание в училищата. Просто се движим към ново (Макар и високо технологично) Средновековие! Утре ще горят поптмците ни за богохулство!
  • Но пък книгата цяла зима изкара за разпалки на печката. Съжалих, че си дадох парите за нея.
  • Блаватска е една претенциозна и много проста (като всички тъпи раши) празнодумница. Не си струва времето, което губиш, да и чуеш още по-тъпото име.
  • Преди години хванах една книга на Блаватска (не помня заглавието) - мъчих се, пънах се, гърчих си езика и мозъчните гънки и нищо не вдянах от казаното. Думи чужди и непонятни, изрази сложи и безблагодатни - сякаш писана от извънземни (бесове) за извънземни. А Словото Божие в Библията, хем простичко и достъпно за човешкия ум, хем благодатно и ти стопля душата.
    Да, душата го усеща. Само Бог може така прямо да общува с човек.
    Пробужда и едно покайно чувство докато четеш.
  • Пропуснах да кажа: естествено че не всички умни и начетени хора отхвърлят или се съмняват в Божието Слово. Както и не всички прости и необразовани Го приемат. Но то се подразбира от само себе си - дори не е нужно да уточнявам. Правя го за да няма пак криво разбрали написаното от мен.
  • Стойчо, аз мисля, че правилно разбираш казаното от мен. Но приемам хапливата ти шега.
    Никой не е прокълнат. Проблема на твърде много начетените е в гордостта. Не им е присъщо да приемат простичките неща с чиста детска вяра. Търсят нещо увъртяно и ''мъдро''. Как да повярват на един ''прост дърводелец'' - така масоните обичат да наричат Божия Син -''Дърводелеца'' . И как да се смирят и повярват на словата на прости рибари, каквито са били Христовите ученици. Някак си... не върви.
    Друго си е Буда, Блаватска, Дейвид Айк, Карлос Кастанеда...

    За нас (наивните) остава Словото Божие. То ни стига.
  • Старият завет е родословия , резултати от преброявания, традиционно право и пр. чак до свадбени химни. Писал съм много пъти по въпроса и зъм жив и здрав. Бостанджиев , пий си хапчетата!
  • Кривак, за мен е хипер странно Кабала и Шлиферът на Леонардо да се смятат за еднакво авторитетни или дори за по-авторитетни от Библията. Ама там всичко написано вярно едва ли не, само Библията иска да затвори очите на хората и лъже и мами наред

    паленке, от духовно самоудовлетворение и словоблудство полза за душата няма ...иначе всеки като иска може да се кефи на собствените си псевдодуховни "новооткрития" и изгъзици ама поне да не го правеше публично да заблуждава хората и да подрива вярата в Бог на по-неукрепналите духовно

    не само това, аз съм уверен, че Мисана си общува с някакви нечисти сили, независимо дали му се представят за ангели, духовни водачи, извънземни или не знам какво точно..... 100% има нещо, иначе нямаше да пише духовна идиотия след духовна идиотия......
  • Щом искате дълъг и щастлив живот:не разсъждавай на глас, не записвай на хартия и в хардуера на живота мислите си.Това обобщавам от прочита.Излезе,че интелигентните и творците са "любимите прокълнати деца на Бога"...
    Желая успех на участниците в дискусията!🙂
  • Библията няма за цел да обяснява в подробности процесите и механизмите по сътворението! Нейното предназначение е съвсем в друга насока - да води към спасение душите, чрез вярата в Спасителя.
  • "Имах на времето приятел, който беше препрочел Библията от начало до край... Потресе ме фактът, че той веднъж реши да коментира в писмен вид, мненията си за чудесата в Библията. Сътвори версия на случващото се в нея и искаше да я публикува. Но на третия ден след своята заявка, че иска да покаже, какво мисли пред света, внезапно почина - на 40 години, от неочакван инсулт."
    След толкова столетия и кой знае колко тълкувания, и се намери един да каже истината и - чат на патката главата!
    Затова не заявявайте предварително, а направо публикувайте, че саксии дебнат отвсякъде. После вече ще е късно да те удари нещо, така че - пишете, братя и сестри! Оставете тълкуванията и редакцията за идващите поколения, нека има с какво да си усложняват и те живота!
    пп
    снощи правилно разтълкувах моментната футболна ситуация и познах резултата за мача. За съжаление друг отнесе стека бира.
    ИЗВОД: каква е файдата от ползата, че съм познала резултата?
    отг.: духовно удовлетворение
  • КухПън, интелектуалците са склонни да вярват в гностическите заблуди, (защото са интелектуалци) и да изопачават Светото Писание. Не рядко интелектуалците са и масони (което е същото). Какво друго очакваш от Месана 666, Майстора и тем подобни капацитети на ''духовната'' мисъл.
  • Да не говорим и за страшната опорка как войнстващата феминистка Лилит не искала да се подчинява на Адам и да му служи. Само леко се пропуска факта, че Адам и Ева са си били напълно равноправни! Чак след грехопадението това се променя. Т.е. Лилит изглежда е било безсмислено да има за какво да протестира Но разбира се, не и според съвременните тенденции и феминистки движения и дори не знам каква пропаганда точно

    Все пак сега е модерно и друг път съм казвал да се вярва във всякакви глупости и някакви нови "разкрития" и скрити "знания" дето сега най-духовно "пробудените" сега разкриват Направо "свръхдуховни" стават с всичките си нови изтънчени "знания" и "открития" ......но комент! Толкова мн заблудени хора, че няма накъде ....доста разочароващо..... ама каквото такова!

    п.п. Мерси, че не си ме блокнал за разлика от Мисана ...той добре, че ме е блокнал понеже не мога да му търпя глупостите. Хората трябва да се пазят от неговите писания като засегне темата духовност!
  • КухПън (Кух Пън) - мога да разтълкувам боба ти само ако съм го яла! Материалистка съм или Макиавелийстка, както ти изнасяна, но на голи думи не вярвам. В нещо или вярваш, или не, Всеки опит за тълкувание и търсене под вола теле е съмнение, а съмненията отслабват вярата.
  • Уфф, честно, писна ми от простотии Видях го това писано в едно произведение на Мисана и подкрепено учтиво от Майстора. Естествено се добавя и Лилит в цялата работа дето била "орязана" в Библията

    Между другото - вчера готвих телешко варено, яйца на очи и си сварих боб Бобът го сварих и подправих с джоджен и магданоз.

    И сега един велик въпрос - в първия случай само изброявам какво съм сготвил вчера. Във втория случай вече по-конкретно казвам какъв е бил процеса.

    И сега за по-умните дето не търсят под вола теле и могат да си правят смислени изводи - за 2 различни боба ли говоря или говоря за един и същи боб, като при първото си споменаване просто съм го изброил, а във втория случай съм допълнил с конкретика как е приготвен боба ???

    Ама то противоречия в Библията, Лилити и не знам какво....
  • Подобно на умрели толкова учени, отваряли саркофази в опити да изследват мумии от древния Египет. Там загадката беше разгадана преди години, но на основата на материална база. А тези тълкувания нямат база, защото думи, спомени, свидетелства са косвени улики и доказателства, тъй като тълкуванията и хипотезите могат да бъдат различни.
    Погледнах, не е "фентъзи"?
    Поздравления, Браун! Дан Браун!
  • Дано не потъне това тълкувание. Интересно какво ще отговорят по-информираните от мен.
Propuestas
: ??:??