25 jul 2008, 9:28

Танцувай с мен 

  Ensayos
1452 0 2
1 мин за четене

  Обичам летните нощи - топли и страстни. Звездите блестят като диаманти, изкусно пришити върху мантията на Нейно величество Нощта. Морските вълни, укротени от топлата прегръдка на тъмнината, целуват златния пясък. Божествена музика, идваща от дълбините на прочувственото море, гали Луната и приспива със своята мекота и нежност.
      Нека времето да спре и да споделя тайнството на тези нощи с теб. Само аз и ти... Все още топлия пясък ще ни бъде легло, горящо от буйна страст и стихийни чувства. Завивка от непрогледна тъма ще ни скрива от леденостудените целувки на реалността. Морето ще ни поднесе коктейл от прохлада, украсен с плодовете на любовта. Звездите ще ни посипят със златния прашец на красотата. А хилядите малки ангелчета ще допълнят тази прекрасна картина с разтапяща музика, идваща от пълните им с любов сърцица.
      Танцувай с мен! Нека страстният ритъм превърне скритите погледи в порой от целувки, а случайните докосвания- в изпепеляваща любов. Вихър от сладострастни чувства обгръща телата ни, а крилете на младостта ни понасят към безбрежната синева. С всяка наша целувка изгрява нова звезда, с всяка прегръдка се ражда нов живот, с всяко "Обичам те!" се доближавам все повече до теб и се сливам с ускорения бяг на сърцето ти...
      Страстно извиваме тела в горещата прегръдка на музиката. Пламъкът в очите ти вълшебно ми се усмихва. Моментът настъпи... Ръцете ти ме обгръщат и разстоянието между нас мигновено се скъсява. Усещам парещия ти дъх върху кожата си. Затварям очи и доближавам устни до твоите...
       Музиката притихва. Потапям се в твоята прегръдка, а сънят вече ме гали с топли длани. А когато се събудя, ще срещна две хубави очи. Твоите очи... Ще изгрее прелестна усмивка. Твоята усмивка... Ще целуна нечии солени устни. Твоите устни... А любовта ще гори буйно в сърцата ни.

© Радостина Зотева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??