30 sept 2019, 4:12

Всеки един ден е значим 

  Ensayos » Filosoficas
1914 5 3
1 мин за четене

Изгревът е едно прекрасно явление на природата! Много хора ме питат - защото когато го наблюдавам на лицето ми грее усмивка, а очите ми блестят от радост? Отговора на този въпрос е, че аз самата намирам смисъл във всеки един детайл и за мен, самият изгрев означава много. Той е началото на един нов ден. Небето е изпълнено с нюанси най - различни цветове огнено жълто, изкусително червено, бонбонено розово и синьо носещо чувство на спокойствие и необятност. Тези нюанси ми обещават ден изпълнен с нещо ново, нещо неизвестно, но красиво! Според мен, както съвършенно започва деня, така и ние трябва да се стремим да го изживеем по съвършенно красив  и уникален начин. Изгрева за мен е чаша свежест, която носи със себе си цели, копнежи и началото на нови неподозирани за нас истории. Всеки един изгрев е неповторим и носи своето значение.

През обектива на моите мисли смятам, че всеки един двадесет и четири часов ден трябва да бъде използван ползотворно и по най-добрия начин за нас. Ако деня го изпълним с положителни и добри мисли, те ще проявят добро желание у нас а желанието ни ще породи добро действие! Както сутрешните капичици руса падат върху листата и въпреки, че  са малки те ги украсяват и ги правят да благоухаят и блестят, озарявайки лъчите на слънцето. Така и добрите дела правят деня още по - красив и стойностен за нас! Познанието за добротата, човечността и милосърдието, ще направят денят значим! 

Завършекът пък на деня също е изключитено красив със залеза носим своите изпълнени желания, своите нови преживявания и своите нови мечти! Всеки един ден е красив и значим просто за момент трябва да се спрем и да се вгледаме в красотата на необятността му и да се вслушаме в красивите тонове на природата!

 

© Веселина Станишева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??