5 may 2007, 16:00

Всичко, от което се нуждаем, е любов... 

  Ensayos
3687 0 0
1 мин за четене

Любовта започва така - не само се радваме на присъствието на любимия, но изпитваме и мъка, когато го няма... Любовта е най-опасният и непредвидим огън, който може да бъде запален. По разрушителна от земетресение, тя гори в сърцето. Там, където запали ли се веднъж, пламва цялата душа. И гори, гори, гори... Както се казва : "Това, което ти е на главата можеш да свалиш, но което ти е в сърцето не можеш да извадиш." Не мисли, че любовта е жестока. Колкото е жестока, толкова е прекрасна и могъща. Без любов няма щастие. Само един влюбен може да е истински щастлив... А ти щастлив ли си ? Когато си влюбен, всичко е красиво, всичко е лесно. Но запомни от мен: не прекалявай в любовта, за да не ти бъде тъжно в живота. Всеки, в чието сърце е пламнала тази унищожителна стихия, си мисли, че тя ще го гори вечно, докрай... Но колкото и да му се иска, колкото и сълзи да пролива, няма да успее да я задържи вечно, защото всичко е до време... Всичко се руши. След поредното любовно разочарование усещаш, че малко по малко огънят отслабва, намалява и огасва... Нещо в теб умира, но не можеш с него да умреш и ти ...

© Виктория Дойнова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??