16 feb 2018, 1:19  

За всички които се различават 

  Ensayos » De amor, Filosoficas
1159 4 3

Пиша това за онези, които се различават и за тия, които вече го знаят. Понякога осъзнаваме неща за нас които са били за нас като във мистерия, стряскаме се и прибягваме към мисълта, че може би нещо не е наред с нас. Със старанието си да впечатлим някого само за да ни хареса правим огромни грешки, след което съжаляваме губим себе си за да бъдем като някой, ала животът ни побеждава и един ден решаваме да бъдем себе си, защото така се чувстваме най-добре. Жалко е само това, че понякога даваме душата си за грешния човек, не ценят нито сега, нито преди. Жалко, че добрите намерения, вложени в добри чувства, останаха някъде изоставени и биват дълбоко забравени. Жалко е, че да дадеш интимност се получи нещо нормално и еднообразно, точно за да се впишеш ставаш и ти такъв и точно от там започва всичко наопаки, но след дълго падение усвояваш факта, че за себе си е по добре да се грижиш, отколкото за някой друг, разбираш факта че е по-добре да бъдеш различен отколкото да се вписваш в тълпата, защото разбирайки това стана още по-красив човек!!!

© Angelina Nikolova Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ви за добрите мнения по въпрос на моето творение ,радвам се че ви харесва и това ми дава стимул да продължавам да го правя ,да може би няма да съм най добрата или може би не всеки ще хареса моето размишление,просто пиша с душата си защото така съм себе си 😇
  • Вярно е,че когато се стараем да се харесаме на другите,забравяме кои сме всъщност.Важното е,че дори да ни боли все пак осъзнаваме бързо,че да загубим себе си не е цена,която трябва да се плати.Браво, разбрала си същината на това,което аз наричам чисто човешко израстване.Спокойно може да изживееш промяната в себе си, да осъзнаеш,че понякога не трябва да се укоряваме за грешките, че сме се доверили на личности,които сме харесвали, а да благодарим,че тази среща ни е дала нещо ново. Всъщност загубата е за другият. Поздрави от мен.Продължавай така и не се срамувай от себе си. Присъединявам се към мнението на Аделина Дойчева,че можеш да развиеш идеите си още.Пишеш емоционално, но някак прибрано-отпусни мислите и чувствата си, няма страшно -това си си ти.Цял живот си живяла със себе си,защо сега да се плашиш.Знам,че ти е трудно и аз пиша доста емоционално и понякога не ми се иска да редактирам или променям нещата, просто защото в тях съм вложила много от личните си емоции.
  • Хубава идея, която може да се развие и още. Имате какво да кажете, пишете и откривайте себе си. Почти неизбежно е да минем и през този период - в живота си срещаме различни хора, които подбуждат различна любов. Любовта има измерения и не всички са от носещите прекрасни и споделени чувства. Но така или иначе... се "сблъскваме" с личности, които ни учат на определени уроци, а всичко е за наше добро, стига да го разберем, оценим и приемем като стимул. Човек трябва да бъде себе си, въпреки всичко и всички, бягането от Аз-а е неизбежно, в даден момент все ще те настигне с въпросите си... Поздрави
Propuestas
: ??:??