24 jul 2013, 11:50

Загадките на подсъзнанието 

  Ensayos » Filosoficas
1275 0 2
1 мин за четене

... Едва ли бащата е бил толкова жесток, че да забрани на майката да отиде на свиждане на болното си малко момиченце, което лежало в интензивното. Тя твърдяла, че диагнозата била Магарешка кашлица и докторите се борели за живота ù!! Може би  в началото на миналия век или преди Христа, медицината е „прохождала” и лекарите не са могли да различат цицина на главата от ангина и са лекували с бучка захар...!!? Какво би правел пациент в интензивно и защо да няма свиждане?? Ами защото е интензивно (по дяволите!) и глупостта  е безгранична, а  страхът е огромен колкото слон...

    Боже, каква драма, но в нейните очи!!

  Каква е причината, довела малкото момиченце в интензивно е неизяснена - спомените се губят, а диагнозата е с мъгляв характер - архивът е изчезнал ....

  Сега  малкото момиченце е пораснала жена, поела живота си, но за беда или за щастие пак попада в болница, този път в хирургията, не в интензивно!! Отново нея я няма, т.е. майката е абдикирала пак поради глупост или старост, или има кофти спомени?! Сега пък кой ù забрани да бъде до нея, след като бащата го няма повече от 20 год.

................

© Мария Терзийска Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??