1 mar 2016, 22:26

Значението на мартеницата като талисман 

  Ensayos
1502 0 0
1 мин за четене

Значението на мартеницата като талисман

 

Мартеницата за българите е нещо характерно, някой носят други - не, но и двете категории хора ТВЪРДЕ СМЪТНО /струва ми се/ си представят защо се носи мартеницата – тези бели и червени знаци или изображения. Защо мартеницата е полезно, и даже необходимо да се носи?

 

Първо, има значение ЦВЕТА на мартеницата – тези цветове БЯЛО и червено те въздействат на подсъзнанието – БЕЛИЯ цвят това е Слънцето, божествеността, мъжкото начало, а ЧЕРВЕНИЯ цвят се отнася до Земята майка – женското начало – цвета на Любовта. Има и друго съвпадение – месец МАРТ – началото на пролетта – СЕЗОНЪТ на любовта – навсякъде, цялата природа се буди постепенно и се появяват цветята с прашеца – началото на размножаването и зараждането на плодовете –

 

Има и ДРУГО, още по-важно значение. А именно – КОГАТО човек получава мартеницата, първо я получава от друг човек – приятел, доброжелател, близък /по принцип/ - значи тя е заредена с благословение – енергията на близкия човек, второ като я получи на ръката или дрехата трябва да я носи 20-30 дена докато види щъркел или цъфнал клон.

 

А ЗАЩО е добре да я носи? Защото мартеницата ДОКАТО я носи човек поне 3 седмици се ПРОНИКВА от неговата енергия, от неговото биополе – мартеницата на ЕТЕРНО ниво става нещо като част от човека, или нещо като НЕГОВ двойник…

 

И ето, ДОШЪЛ е момента да я сложи в природата – видял е човека ЩЪРКЕЛ или цъфнало дърво – свяля мартеницата и я слага на някой клон на дърво от неговата градина, или дърво от маршрутите, които изминава; или пък под камък...

 

Тази мартеница по нататък като виси на дървото, се прониква с енергиите на дървото, на слънцето, на дъждовете, на майката Земя. А това значи, че тъй като мартеницата е част от човека на етерно ниво и ПРИРОДНИТЕ енергии, които тя събира се леят в душата на човека – човек придобива здраве. Природата лее по този начин ЕНЕРГИИ за него.

 

Ето защо НОСЕНАТА мартеница и закачената на дърво или сложена под камък се превръща в ТАЛИСМАН, което значи СИЛЕН предмет – тя е АНТЕНА, чрез която човек се свързва с природата.

 

Лесничея                                               1.03.2016 г.

© Леснич Велесов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??