1-ви закон:
Няма нищо по-лесно и просто от Щастието.
2-ри закон:
Няма нищо по-трудно и сложно от това да повярваш в 1-ви закон...
3-ти закон:
Щастието е като светлина в края на тунела - за едни то е невидимо и те виждат само тунела, за други е почти видимо и те виждат светлината в края на тунела, за трети е напълно видимо и те виждат - тунел, светлина и приближаващ влак. А най-добре знае какво е щастието машинистът, който вижда как трима нещастници седят на релсите, мислейки, че са щастливи.
4-ти закон:
Допълнение на 3-ти закон: Ако си застанал на пътя на Щастието, то е неизбежно - ще те блъсне! И ще умреш щастлив...
5-ти закон:
Щастието, колкото и да го търсиш, няма да го намериш - то само ще те намери.
6-ти закон:
Допълнение на 5-ти закон: Ако искаш да те намери Щастието, не го търси. И не се крий!
7-ми закон:
Пътят към Щастието е околовръстен - минава през другите хора, за да стигне до теб. Но винаги можеш да минеш и напряко, ако другите хора те правят нещастен.
8-ми закон:
Щастие и Нещастие - дели ги само една отрицателна частица "НЕ". Тази отрицателна частица можеш да бъдеш само ти.
9-ти закон:
Всеки е щастлив до доказване на противното.
10-ти закон:
Допълнение на 9-ти закон: Всеки е и нещастен до доказване на противното...
© Петър Todos los derechos reservados