6 jun 2023, 9:39

Абе, едни 

  Prosa » Otros
154 3 6

Obra no adecuada para menores de 18 años

2 мин за четене

Говорителка от екрана: „Очаква се Украйна да започне представлението… настъплението…“

хххх

В парламента. Някакъв горд гей хвърля обвинения към опоненти, а когато го нападат – започва да плюе.

Ами нормално – женската му същност надделява…

хххх

В детска градина също се случват неразбории. Но бързо утихват – авторитетната даскалица усмирява палавниците…

Но къде авторитет в доказани мошеници, сложени да ръководят в НС…

хххх

Картинка! Запис от срещата в Молдавия. Разговарят Вучич и премиера на Люксембург Ксавие Бетел. Двамата в костюми, с вратовръзки, изтупани… Към тях приближава Зеленски – в изглеждащата мърлява хаки блузка, смъкнати гащи, маратонки. Клошар, просещ нещо от господата…

Опитва се да се намеси. Бетел безцеремонно го хваща за рамото и завърта в друга посока. Като с дясната ръка прави жест, означаващ:: „Затваряй си устата…“

Има си правила, ще знаете…

хххх

Пуснаха Зеленски да приказва на конкурса на Евровизия. Сетне и на срещата на Г-7.

С което принизиха значението й до нивото на подигравания „конкурс“.

Виж – уредниците на „Оскар“ се оказаха по-чистоплътни. Просто не му отговориха на молбата…

хххх

Информация: „По случай започналия месец на ЛГБТ+ Триумфалната арка в Париж е украсена с дъга…“

Бе, да украсяват… Нормалните хора нямаме нужда от украси – нормалното си е нормално, няма нужда се видиотява, та да привлича нездравото внимание…

Обаче…

МЕСЕЦ? Преди обратните искаха да заграбят 2 февруари – Петльовден, Ден на мъжките майки…

А сега протягат кунки към цял месец?

После – какво? Цялата година?

хххх

Латвия има нов президент – Едгарс Линкевич.

Доскоро беше външен министър, а го харесаха, когато призна, че е гей. Просто каза: „Ей, аз съм обратен…“ и латишите рекоха, че при толкова сбъркан живот обратният ход е някакъв вариант за оправяне.

Пак добре, че е гей. Щото у нас на властови позиции що педерасти има…

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??