2 ago 2023, 11:04  

Абе, казах ти за телевизора... 

  Prosa » Otros
415 1 5
4 мин за четене

 

Ама на – пак го пуснах. То и какво да прави човек сутрин, докато закусва…

И ето – мисирките са намерили повод за разтягане на локуми. Канят Сульо и Пулка, точат лафове…

Най-напред за протестите. Които, както отбелязах, са шумни и вдигащи пара. Защото в хората се е насъбрал много гняв. От властта, държавата, задаващите се черни облаци.

Поради което управляващите от ПП-ДБ са впрегнали активистите си да пускат парата във въздуха чрез протестите.

И капакът на тенджерата подскача от избиващата пара…

Само дето това няма да укроти хората. Цените растат, иде зима, все повече се трупат борчовете…

Есенните местни избори ще са показател.

Отделно сетне чакам хаос…

хххх

Абсолютно нелиберално и неправилно наблюдение. Агенцията за клюки „Плиц“ пуснала клипче с пеене на пострадалото момиче.

Което е някак си… Абе, оставете я със себе си и лекарите! Дано й помогнат…

А клипчето ни показва мургаво момиче с типичен за етноса вид. Какъвто е и оня гад, дето я смачкал…

Тоест – става дума за ТИПИЧЕН за един етнос нрав! Бой над жените, насилие със стригане, преследване… Все елементи от дивашкия бит на един спрял в Средновековието етнос…

Защо това се приписва на ВСИЧКИ българи?

Тук отклонение. Абе, и при нас се срещат едни… Стана известно за познат най-вече от скандалите баскетболен треньор как се хвалел – остригал бивше гадже. Е, сега съжалявал, но…

Като извод – циганизираме се. Но все още недостатъчно…

хххх

За думите.

Момичето било насилено от ПРИЯТЕЛЯ СИ?

Ега ти „приятелят“…

Що не кажат – любовникът? Или гаджето? Май съвсем объркахме битието си. Утре Иван ще е приятел на Пешо, и на Мимето… Ама каквото приятелства с Мимето, ако пробва при Пешо…

Пък кой знае – времето се мени, мъжеНствените се увеличават…

Други говорят за „партньора“ й. То – бая бизнесмени са прекарани от партньорите си, ама чак рязани… Макар и това да е ставало…

Изобщо – и езикът се изчепати…

хххх

Някаква, хвалеща се, че е „общественичка“... Волгин наскоро посочи новите професии у нас – общественик, протестър, активист, обществен активист, интелектуалец… Примерно, завършил грънчарство се представя за интелектуалец. Което е нормално – нали мъж може да се представя за жена, защо тоя с грънците да не е работещ с интелект? А „активист“ и „обществен активист“ са от новата йерархична стълбица – като подполковник и полковник…

Та тая женица, заявяваща, че е „широка демократка“ /потвърдено от всички, мъже, протестирали нощем с нея/, обвини мъжете като цяло…

Щото сме мъже… Все още…

хххх

А по телевизиите плъзнали паразити от типа феминистки. Както казва един приятел: феминистка е жена, започната и недовършена. И мразеща другия пол, необичаща поне част от своя, макар вината да е на образа в огледалото…

В една медия събрали три – с поражения от Господ външно и вътрешно. Едната беше супермодерна – със сутиен върху рокличката. Макар сутиенът да изглежда най-добре върху абажура…

И с такива ментални увреждания… Не могат дори да напсуват мъжете като хората… „ Аз членувам в затворена група само от жени – казва едната – Искахме да видим какво обсъждат едни в телеграмканала, но се оказа, че били затворена група само от мъже… Безобразие!“…

НПО някакво… Бизнес фирма…

Другаде някаква чум… полумома, да речем, обясняваше – всеки има психически проблеми. И трябва да отиде при специалист, ако усети признаци на психоболест. Наприме /цитирам!/ „Ако не ти харесва наоколо и критикуваш…“?!

Либерализъм сред патешкото племе. Има само едно мнение – то е правилното и е моето…

хххх

А мъже-феминистки още не са пуснали. Те са заети с редуцирането на политическите партии. Щото се появяват някакви, дето смятат властовата коалиция за сглобка между мошеници и крадци…

Та с тях се е заел БХК.

Абе, някой да знае къде още в Европа има подобен остатък от Студената война? Щото аз за други паразити от тоя род отдавна не съм чувал. Ни във Великобритания, ни във Франция, ни в Германия, ни… Само в резерват България..

хххх

А ние сме цивилизовани. Затова сред нормалните хора вилнеят мръсници, недо… такива де, обясняват какво е любов, дърти брантии и парясници ни учат как да живеем…

В разбирателство със себе си и околните…

 

 

 

П.П. Извинявам се, ако има грешки - очите изневеряват. Давам им два часа почивка и после ще редактирам...

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Надя!
  • Отдавна вече ми се гади, сенсей само при споненаването на думичката телевизор. Свързах го с лаптопа, филми гледам на голям екран. За информация... Ровене си трябва и осмисляне. Да ми каканижат врели-некипели по цял ден...
    Както казват тук:
    — Не, хвала!
  • То правилното, както и свободното са спорни дефиниции... като свободните жени
  • Благодаря, Смути!
    А ни коригират чрез правилно виждащите...
  • В тоя свят всичко се изкривява, само дето няма очила за корекция, че да започнем да виждаме правилно...
Propuestas
: ??:??