6 feb 2024, 16:40

Афоризми с клизми 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
172 2 5

 

Безграничната глупост отдавна е  в Шенген.

 

 

Имигрантите не пресичат държавните граници, а границата между бедността и богатството.

 

 

И за неписаните закони трябва грамотност.

 

 

И на Брайл да са написани законите българската Темида пак няма да ги прилага

 

 

Скучно ми е вече от чалгата във всичко наоколо.

 

© Милко Христов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • palenka (П Антонова) "След преселението сътворихме държава, в която е издигнато в култ търпението"
  • mihri61 (Милко Христов) - и поради местоположение. Както беше казал преди време един велик бг творец "Човек на кръстопът няма да застане и да пи*ае, ние държава сме направили"
    дам, "великите преселения на народите"
  • palenka (П Антонова) , yotovava (Валентина Йотова) Всички преселения на народите през вековете ,когато не е имало официални граници ,дори и държавни образования в днешното понятие, са се извършвали ,заради по-богати условия за живеене , в т.ч. и по-тучни пасища за животните им. Разбира се, че някои мигрират и заради войните, но по този случай ще измисля нов афоризъм - обещавам! По принцип отбягвам да се самокоментирам, но за вас правя изключение, защото го заслужавате, особено с едната лично позната от мен. Иначе България ,за сега, за добро или за лошо е само транзитна територия, поради бедност ли, поради богатство ли, кой , кой да ти каже!?
  • Емигранти са българите, които мигрират навън, имигранти - мигриращите у нас. У нас идват имигранти, бягащи от войната: украинци, сирийци, афганистанци и др. Хиляди се издавиха в морето, измряха по камиони и граници. Пък може и да сме богати, не сме разбрали досега. Нищо, че сме най-бедните в Европа. изв., но 2 не го разбрах
  • Дали пресичат границата между бедността и богаството, Милко, познаваш ли забогатял мигрант?
Propuestas
: ??:??