14 may 2007, 23:49

Ами, ако пак е момиче? 

  Prosa
1038 0 9

                                           АМИ, АКО ПАК Е МОМИЧЕ?
               Баба Ленка разказва, как се е родила майка й.
               В едно село, в едно семейство се раждали само момичета. Жената родила 6 момичета и била отново бременна. Мъжът я предупредил, че ако роди пак момиче, да си вземе детето и да се маха, да си отиде при родителите.
               Когато дошъл момента да се роди детето, събрали се съседки да помагат, да топлят вода, да вадят пелените . . . да окуражават родилката. А мъжът, в същото време, седял в кръчмата и чакал, с надежда, да му съобщят какво е детето.
               След дълго суетене, викове, болки, влизане и излизане от къщата, детето се родило. Отново се родило момиче. "Ами сега?! Как ще кажат на мъжа й?"         
               Престрашила се една от жените и отишла в кръчмата да съобщи.
               - Какво да правим сега? Пак се роди момиче!
               - Как какво ще правите? Всичко каквото сте правили за другите момичета, това ще правите и за това - отговорил мъжът. - Та нали ми е дете?
               Кръстили детето Анастасия. Тя станала хубаво момиче и след време се оказало, че бащата най-много обичал това си дете.

© Елена Димова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Хубава и поучителна приказка!
  • Благодаря ви.
  • и все пак - като посееш боб, не може да поникне зеле
  • То не подир, а преди раждането трябва нещо да се прави! Обикновено викат дядо поп да го доправи!
    Много добри са ти приказките. Хората в тях са добри!
  • Те ти я работи не стават по поръчка, ей!
  • Доста мъже си мечтаят за син, но когато се появи малката принцеса, те се разтапят
  • Благодаря ви, много сте мили. Това е обичайна история, само дето преди години са се раждали по много деца.
  • Поучителна си, Ели! Браво! Поздрав!
  • интересна история...
    ако имам втора щерка и тя ще е Анастасия
Propuestas
: ??:??