16 feb 2006, 0:19

...аз.......ти... 

  Prosa
1073 1 1
1 мин за четене

Какво ако си замина?Какво би направил?Защо мислиш,че не мога да те оставя!Но ти ме накара да бъда такава-без да влагам чувства,без да се мъча,а само да се обърна и да затворя вратата след себе си.Да бъда безмилостна кучка,която не може да обича!Ала моето сърце кърви,но само аз знам това.Няма кой да ми помогне да се съвзема,но изкусно направената маска ми позволява да не те обичам,да те съжалявам и да се отвращавам с всеки изминал момент все повече и повече от теб.Но не ти загуби,а аз.Обърнах гръб на любовта,за да не оставя част от себе си,както правех преди това;за да не остана отново сама.Научих се да се боря сама за и със живота,да оцелявам и да бъда непокорна,да не се задоволявам с постигнатото, а да искам още и още!Още те обичам,но не мога повече да продължавам да се боря със себе си.Ти ще намериш истинската жена,която ще те направи щастлив-нещо,което аз не успях да постигна.Вярно,хубаво ми беше,но предпочитам да те оставя,докато те имам,за да не те нараня,за да не нараня себе си,за да продължа да живея!

© Роси Костадинова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??