27 feb 2008, 21:49

Благодаря Ти, Отче! 

  Prosa » Otros
1165 0 4
 

„Тази земя е създадена от Твоите ръце, Татко, но те не го осъзнават и искат да смачкат реколтата Ти, Отче, но Ти ни пазиш и закриляш, за да сме обгърнати от защитата на прекрасните Ти и милостиви ръце и така никой няма да ни отнеме живота, защото Ти ни очакваш отвъд небесата, за да ни отведеш в Рая, на мястото без болка и страдания - в Царството Ти Небесно!"

Благодаря Ти, Отче! Цялата слава да е единствено и само за Теб, Господи! Амин!

 

© Зорница Димитрова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • деси,аз от коментара ти не виждам да си мн вярваща,наричаш нещо красиво което е за СЛАВА НА Бога дивотии...??
  • родителите най-вероятно са с детето в църквата, за съжаление... Не разбирам как може някои хора да са напълно лишени от инстинкти ?!
  • Родители къде сте! Помогнете на това дете!
  • Душичка ,
    аз също съм много вярваща , също ходя на църква и паля кандилото , но повярвай ми твоето състояние е плашещо ! Господ със сигурност ти е дал мисия на тази земя , но тя едва ли е да те прибере в райските селения на 13 години !
    Вземи се стегни и залягай над уроците , говори с психолог . Това за което говориш са дивотии , моето дете , вземи влез в православна църква и поговори със свещенника !
    И Господ да те пази !
Propuestas
: ??:??